Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Krosno: Zakup używanej samojezdnej ładowarki teleskopowej
Numer ogłoszenia: 98879 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. , ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej samojezdnej ładowarki teleskopowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej samojezdnej ładowarki teleskopowej. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) rok produkcji ładowarki teleskopowej min 2011rok lub młodsza, b) przebieg max 750 Mtg, c) silnik wysokoprężny, czterocylindrowy o mocy od 60 kW do 65 kW, d) wysokość podnoszenia od 9 m do 10,5 m, e) udźwig min 3500 kg, f) skrzynia biegów powershift pozwalająca na zmiany biegów pod obciążeniem 4 biegi do przodu i tyłu, g) napęd 4x4 obie osie skrętne oraz 3 tryby sterowania kołami- przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba, h) kompletne ogumienie stopień zużycia max 20% lub nowe, i) błotniki na obu osiach, j) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, k) układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą o przepływie min 80 l/min i wydajności min 240 bar, l) hamulec zasadniczy tarczowy mokry, m) sterowanie funkcjami ładowarki dźwigniowe, n) ładowarka wyposażona w wyjścia hydrauliczne do podpięcia osprzętu, o) szybkozłącze ładowarki mechaniczne , p) kabina wyposażona w ogrzewanie , regulowany fotel operatora , otwieraną tylną szybę z wycieraczką, lusterka wsteczne, q) ładowarka wyposażona w nową szufle załadunkową o pojemności min 1,6 m3 max 2 m3, r) pełne oświetlenie drogowe, s) lampa ostrzegawcza pomarańczowa na kabinie, t) instalacja elektryczna 12V, u) widły do palet, 3. Pozostałe wymagania a) Wykonawca udzieli min 6 miesięcznej gwarancji na dostarczona ładowarkę od dnia jej protokolarnego odbioru, b) instrukcje obsługi w j. polskim, c) Wykonawca przekaże kompletną dokumentację z tłumaczeniem na język polski w celu wykonania dozoru UDT, d) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, e) koszty dostawy ładowarki na miejsce wskazane przez Zamawiającego pokrywa Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do IDW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na dostarczeniu pojazdu specjalnego przeznaczenia np. ładowarki o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł netto. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są: - przedłożyć wykaz wykonanych, głównych dostaw (potwierdzających spełnianie warunku) - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenia, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 1, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (złożone w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.5.1),2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do IDW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do IDW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do IDW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na dostarczeniu pojazdu specjalnego przeznaczenia np. ładowarki o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł netto. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załacznik nr 1 do IDW 2. Dowód wpłaty wadium 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Krosno Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: MPGK Krosno Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Kwalifikowany inspektor zdatności do lotu - samoloty do 600kg": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ładowarki teleskopowej (+widły)"
- Dostawa kołowego sprzętu inżynieryjno - saperskiego (koparko - ładowarki kołowej)
- Dostawa ładowarki teleskopowej z osprzętem
- Zakup ładowarki teleskopowej dla KP PSP w Pszczynie
- Zakup ładowarki teleskopowej dla Gminy Niepołomice
- "Zakup ładowarki do piasku pojemność łyżki 0,9 m3, napęd 4x4"
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





