Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Oława: BUDOWA PARKINGU MIĘDZY BUDYNKAMI PRZY UL.11 LISTOPADA 23A
I UL.1 MAJA 15,17,19 WRAZ Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM.
Numer ogłoszenia: 98832 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, faks 071 3132491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU MIĘDZY BUDYNKAMI PRZY UL.11 LISTOPADA 23A I UL.1 MAJA 15,17,19 WRAZ Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych: budowa miejsc parkingowych wraz z drogą dojazdową i drogami wewnętrznymi z kostki betonowej 8 cm o łącznej powierzchni 1303,80 m2 wraz z wykonaniem oznakowania poziomego odwodnienie terenu poprzez studzienki ściekowe włączone do istniejącej kanalizacji deszczowej kd 500 ( 3 studnie ściekowe, kolektor 160 mm- 3mb, 200mm- 18,50 mb, 250 mm - 5mb) odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowych ( rury spustowe) budynków przy ulicy 1 Maja nr 15,17, do istniejącej kanalizacji deszczowej kd 500 ( 2 studnie rewizyjne, kolektor 160mm -40mb, 200mm-15mb, 250 mm- 16mb) wykonanie osłon kabla teletechnicznego l=1omb wykonanie osłon kabla energetycznego l= 16 mb wykonanie oświetlenia ( w sumie 6 opraw oświetleniowych , w tym jedna na ścianie budynku na wysięgniku naściennym, 2 oprawy na słupie aluminiowym z 2-ramiennym wysięgnikiem, 3 oprawy na słupie stalowym z 3-ramiennym wysięgnikiem, zasilanie kablem ziemnym YKYżo 5x16 mm2 - 78 mb w rurze ochronnej,pomiar energii elektrycznej, ochrona przeciwporażeniowa) ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 6 000 zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert, w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.9.04.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda (robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę budowę, a także remont, modernizację drogi, parkingu, chodnika wraz z robotami towarzyszącymi z zastosowaniem kostki betonowej) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.9.04.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.9.04.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1a). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.9.04.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 1a).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 15:30, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15 , pok.14 ( sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunku nr 2 - w przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie ( załącznik nr 2) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Informacje dodatkowe Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 1a) ,doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 2) znajdują sie na stronie internetowej - bip.um.olawa.pl Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu ( lub notarialne potwierdzoną kopię) ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kopertę z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wymaganymi dokumentami należy opatrzyć napisem - Przetarg ograniczony - Wniosek o dopuszczenie- Parking 1 Maja. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ Z DOSTOSOWANIEM NA POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH GMINY MIASTO OŁAWA
- Dostawa energii elektrycznej
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1538D, dł. 2350mb
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Stojadłach, Gamratce, Hucie Mińskiej i Zakolu Wiktorowo
- Budowa sieci kanalizacyjnej w gminie Podedwórze wraz z doposażeniem ujęcia wody w Opolu i oczyszczalni ścieków w Nowych Mostach oraz zakup urządzenia do konserwacji sieci kanalizacyjnej
- budowa oświetlenia na ulicy Akacjowej w Przeźmierowie
- "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Świedziebnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.