eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrzosowazakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-23

POZYCJA 9879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrzosowa: zakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Sznilik, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66, e-mail: czpk@zeto.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czpk.czestochowa.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Środowisko, gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. w Sobuczynie, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia 3.1 Opis ogólny: Dostawa fabrycznie nowego kompaktora do siedziby Zamawiającego. Wymagany rok produkcji - 2007 3.2 Wymagane parametry techniczne Kompaktora: 3.2.1 Masa własna: powyżej 36 Mg bez dobalastowania 3.2.2 Moc silnika: powyżej 290 kW 3.2.3 Układ jezdny: 4 koła, nie dopuszcza się kompaktora opartego na konstrukcji walca 3.2.4 Wyposażenie: 3.2.4.1 Koła stalowe przednie i tylne jednakowe, okołkowane ze zgarniaczami po obu stronach na każdym z kół 3.2.4.2 Kabina operatora ogrzewana, skutecznie klimatyzowana z systemem filtrów, z zabezpieczeniem przed zgnieceniem w razie wywrócenia, wycieraczki szyb 3.2.4.3 Osprzęt rozgarniający: lemiesz 3.2.4.4 Osłony systemu napędu, instalacji hydraulicznej i hamulcowej oraz podzespołów lokowanych w dolnej części maszyny zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym oraz działaniem substancji agresywnych 3.2.4.5 Dostosowanie do pracy nocnej - skuteczne oświetlenie 3.2.4.6 Elektroniczna kontrola pracy maszyny poprzez komputer serwisowy rejestrujący podstawowe parametry pracy maszyny, wyświetlacze - język polski 3.2.4.7 okamerowanie w celu zapewnienie skutecznej widoczności z tyłu maszyny 3.2.4.8 automatyczny centralny system smarowania 3.2.4.9 wyposażenie w gaśnice, komplet niezbędnych narzędzi 3.2.4.10 sygnalizacj a ostrzegawcza jazdy wstecz 3.2.4.11 zaczep do holowania 3.2.4.12 lusterka wsteczne wewnętrzne i zewnętrzne (ogrzewane) 3.2.4.13 licznik godzin pracy 3.3 Inne warunki bezwzględnie wymagane 3.3.1 Gwarancja nie krótsza niż 2 lata lub 4000mtg 3.3.2 Oferowany kompaktor nie może być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych kompaktorów tego typu - 5 szt. udokumentowana w liście referencyjnej z podaniem adresów użytkowników) ani zabudową ładowarki 3.3.3 Kompaktor winien być dostosowany do pracy ciągłej min 16 godz. 3.3.4 Kompaktor winien być dostosowany do pracy na min. 70 % pochyleniach terenu przy jeździe roboczej w obu kierunkach. 3.3.5 Gwarancja dostępności serwisu w czasie nie dłuższym niż 24 godz. 3.6. Dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania na rynku polskim 3.3.7. Autoryzowany przez producenta maszyny serwis na terenie Polski 3.4 Wymagana dokumentacja w języku polskim 3.4.1 Dokumentacja techniczna, 3.4.2 Instrukcja obsługi, w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej 3.4.3 Katalog części 3.5. Wymagane szkolenie 3.5.1. Przeszkolenie 6 operatorów, 2 mechaników i 2 pracowników nadzoru w zakresie budowy, pracy, obsługi i konserwacji oferowanego kompaktora. Inne uwarunkowania: 3.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS -u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (firmy) w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Lista referencyjna realizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zamówień dotyczących oferowanego typu maszyny. 7.Referencje przynajmniej jednego z użytkowników oferowanego kompaktora wraz z ewentualnym tłumaczeniem tekstu na język polski. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.II.1.6.1.,III.1.6.2,III.1.6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III. 1.6.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3. Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt.1a,lc oraz pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt.1.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których w powyższej informacji pkt 1. oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt.3 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczyteina lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich "Wykonawców" występujących wspólnie. "Wykonawcy" występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. "Wykonawcy" wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilnoprawnego porozumienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich musi spełnić warunki i załączyć odpowiednie dokumenty takie jak pojedyńczy wykonawca w zakresie wynikającym z art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy, to znaczy posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Natomiast warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.2 i 3 ustawy, takie jak np. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust. l pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.50 - Maszyny do zagęszczania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakup kompaktora Dostawa do siedziby zamawiającego Szkolenie obsługi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.1. Udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000 zł. 8.2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: zgodnie z art. 45 "Ustawy". 8.3. Numer konta zamawiającego zgodnie z pkt 1.6.2. SIWZ 8.4. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania. 8.5. Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium: zgodnie z art. 46 "Ustawy" 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.6 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.6.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w poniższym punkcie wg. formuły" spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS -u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (firmy) w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Lista referencyjna realizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zamówień dotyczących oferowanego typu maszyny. 7. Referencje przynajmniej jednego z użytkowników oferowanego kompaktora wraz z ewentualnym tłumaczeniem tekstu na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena dostawy 80 2. ocena kosztów serwisowania 10 3. ocena rozwiązania technicznego 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 35 zł - przesyłka ogólnokrajowa 110 zł - przesyłka zagraniczna Dotyczy specyfikacji w formie dokumentu przesyłanego za pomocą poczty kurierskiej Specyfikacja dot. przetatgu zostanie po dokonaniu przelewu na numer konta podanego poniżej. ING Bank Śląski S.A. O/Cz-wa Nr konta bankowego 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 12:15, Sala konferencyjna w Sobuczynie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.