eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki › Świadczenie usług inwestora zastępczego dla zadania pod nazwąRewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Sanniki: Świadczenie usług inwestora zastępczego dla zadania pod nazwą: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach
Numer ogłoszenia: 9878 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac w Sannikach , ul. Warszawska 142, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 024 2777813, faks 024 2777815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsanniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury, której organizatorem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług inwestora zastępczego dla zadania pod nazwą: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w następującym zakresie: 1. przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadania pn.: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo - Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach oraz innych postępowań koniecznych dla wykonania zadania; 2.wykonywanie funkcji należących do zakresu Zamawiającego, określonych w SIWZ i w umowie; 3. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie; 4. dokonanie rozliczeń całego zadania; 5. wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych i prawnych koniecznych dla wykonania zadania, nawet jeśli nie zostały wymienione w treści Specyfikacji, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego. II. ETAP I. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określonego w punkcie I.1. Wykonawca dokona w szczególności: 1. sprawdzenia posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pod względem poprawności merytorycznej i kompletności oraz wymaganych przepisami uzgodnień, mając na względzie cel zadania inwestycyjnego, występuje do odpowiednich urzędów i innych instytucji o wydanie brakujących dokumentów, w tym o wydanie pozwolenia na budowę oranżerii, 2. uzupełnienia i poprawienia dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z projektantem w oparciu o powstałe wnioski ze sprawdzenia, ekspertyzę techniczną Pałacu w Sannikach pod względem zawilgocenia i zasolenia ścian, raport badań konserwatorskich ścian i sufitów we wnętrzu Pałacu w Sannikach. 3. aktualizacji i uzupełnienia kosztorysów inwestorskich sporządzanych na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. opracowania formy elektronicznej posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji, w tym dokumentacji projektowej, 5. przeprowadzenia postępowania na wykonanie dokumentacji na monitoring Zespołu Pałacowo - Parkowego, 6. opracowania projektu budowlano - wykonawczego wentylacji mechanicznej wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót dla pomieszczeń uzgodnionych z Zamawiającym, 7. przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy zadania pod nazwą: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo- Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach. 8. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w punkcie 7, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 9. reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych w przypadku korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, 10. reprezentowania Zamawiającego we wszelkich czynności niezbędnych do zawarcia umowy z Wykonawcą zadania wskazanego w punkcie 1. III. ETAP II. W zakresie wykonania zadania wskazanego w punkcie I.1. Wykonawca w szczególności: 1. dokonuje przekazania Wykonawcy Zadania terenu budowy, dokumentacji projektowej i wszelkiej innej dokumentacji związanej z wykonaniem Zadania Rewaloryzacji Zespołu Pałacowo - Parkowego, dokumentów formalno-prawnych oraz dziennika budowy, 2. przyjmuje faktury i wymagane dokumenty rozliczeniowe od Wykonawcy Zadania Rewaloryzacji Zespołu Pałacowo - Parkowego oraz od innych osób i jednostek organizacyjnych uczestniczących w wykonywaniu tego zadania, bieżąco kontroluje i zatwierdza dokumenty rozliczeniowe i faktury pod względem merytorycznym oraz zgodności z ustaleniami umowy z Wykonawcą Zadania i przekazuje je Zamawiającemu, 3. przygotowuje wnioski o płatność i sprawozdania oraz wszelkie inne wymagane dokumenty z realizacji zadania i wykonania umowy, zgodnie z wymogami Instrukcji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 oraz wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie trybu dokonywania płatności, a także zgodnie z innymi wymaganiami w tym zakresie, 4. sporządza rozliczania rzeczowo - finansowe inwestycji (Zadania), z uwzględnieniem wymogów jednostek współfinansujących, dokonuje wszelkich innych rozliczeń związanych z wykonywaniem Zadania, 5. sporządza dowody przekazania - przejęcia do majątku Zamawiającego środków trwałych (dokumenty OT i PT i inne wymagane stosownymi normami prawnymi), 6. zapewnia wydatkowanie przez Zamawiającego środków na wykonanie Zadania w sposób zgodny z przepisami ustawy o finansach publicznych, 7. sprawuje kompleksowy nadzór nad wykonaniem Zadania Rewaloryzacji Zespołu Pałacowo - Parkowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, w zakresie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: ustanawia inspektorów nadzoru we wszystkich branżach specjalnościach występujących w obiekcie, ze wskazaniem inspektora koordynatora, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, a nadto: a) kontroluje jakość prac budowlanych w zakresie zgodności z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi i normami jakości, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b) sprawdza posiadanie przez wykonawcę Zadania odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań i innych wymaganych) dotyczących materiałów i urządzeń, c) kontroluje prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, dokonuje wpisów do dziennika budowy, d) kontroluje jakość wykonanych robót i innych prac oraz wbudowanych materiałów, e) uczestniczy w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych oraz odbiorach innych prac i robót, f) rozstrzyga wątpliwości natury technicznej i innej merytorycznej zaistniałych w wykonywaniu umowy o wykonanie Zadania, a w razie potrzeby zasięga opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g) bieżąco informuje Zamawiającego o postępie w wykonywaniu umowy o Rewaloryzację Zespołu Pałacowo - Parkowego. 8. organizuje i dokonuje odbiorów częściowych i odbiór końcowy, sporządza protokoły odbiorów częściowych i protokół odbioru końcowego oraz przekazuje Zamawiającemu Zadania; protokół odbioru końcowy podpisuje Wykonawca przy udziale Zamawiającego; uczestniczy w komisji przekazania Zadania do użytkowania, 9. sporządza na piśmie informacje o przebiegu wykonania Zadania w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, 10. dokonuje odbiorów technicznych - przy współudziale Zamawiającego - wykonanych elementów Zadania, odbiorów robót zanikających i lub ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, wykonanych innych prac oraz zgłaszanie odbioru, jeśli należy to do obowiązków Zamawiającego, uczestniczy w odbiorach dokonywanych przez inne urzędy i instytucje państwowe w zakresie ich ustawowych kompetencji, 11. uczestniczy w pracach komisji technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz bierze udział w spotkaniach z przedstawicielami Wykonawcy Zadania, projektantami i innymi osobami, 12. dokonuje odpowiedniego wpisu w Dzienniku Budowy po wpisie kierownika budowy o zakończeniu robót, 13. egzekwuje od Wykonawcy Zadania przekazanie kompletu wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego Zadania, oraz wystawia lub egzekwuje wystawienie przez Wykonawców odpowiednich świadectw i innych dokumentów związanych z wykonaniem Zadania i rozpoczęciem okresu gwarancyjnego, 14. przygotowuje wnioski i występuje w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów o wydanie lub zmianę pozwolenia na budowę oraz o wydanie innych prawem wymaganych pozwoleń i ich zmiany, jeśli zajdzie taka konieczność, 15. przygotowuje oraz występuje w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów o wydanie pozwolenia na użytkowanie, 16. dokonuje rozliczenia końcowego Zadania, 17. wykonuje wszelkie inne czynności faktyczne i prawne, nie wymienione w SIWZ, a niezbędne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego, związane z przygotowaniem i wykonaniem Zadania. 18. wykonuje wszelkie inne czynności faktyczne i prawne przewidziane w przepisach ustawy Prawo Budowlane dla inspektorów nadzoru inwestorskiego, 19. uczestniczy w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzoruje usuwanie wad i usterek. W celach informacyjnych dla prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający udostępni dokumentację projektową wraz z ekspertyzą techniczną Pałacu w Sannikach pod względem zawilgocenia i zasolenia ścian, raport badań konserwatorskich ścian i sufitów we wnętrzu Pałacu w Sannikach oraz inną dokumentację wymaganą obowiązującymi przepisami dla wykonania Zadania. W celu wykonania umowy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa lub pełnomocnictw upoważniających do podejmowania czynności faktycznych i prawnych w jego imieniu i na jego rzecz. Przez określenie Zadanie w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia rozumie się wykonanie zadania pod nazwą Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo - Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym dla zagwarantowania wykonania zadania z należytą starannością oraz ochrony interesów Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi: 9 000,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię- biorczości /Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm./. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego 09904210260718037620000080 w Banku Spółdzielczy Mazowsze w Płocku o/Sanniki. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli najpóźniej do chwili upływu terminu składania ofert kwotą wadium zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć w oryginale do oferty /w łącznym opakowaniu/.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.1.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną: 1.1. warunek określony w punkcie 1.1. i 1.5. spełnia każdy z Wykonawców; 1.2. warunek określony w punktach: 1.2, 1.3 i 1.4. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. III. Warunek określony w punkcie I.1.1. spełniają Wykonawcy wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli właściwe przepisy wymagają takich wpisów. IV. 1. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają Wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili obowiązki inwestora zastępczego na co najmniej 2 zadaniach o zakresie, wartości i o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia: 1.1 w zakresie dotyczącym przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1.2. w zakresie dotyczącym sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu nad obiektami zabytkowymi, w tym co najmniej jeden nad obiektem pałacowym i jeden nad obiektem parkowym, - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten spełniają wszyscy Wykonawcy. 2. Przez określenie zadania o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia publicznego rozumie się wykonywanie zadań na obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł. V. Warunek dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają Wykonawcy, którzy: 1.Dysponują co najmniej 2 osobami, znającymi procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która przygotowała i przeprowadziła co najmniej 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, 2.Dysponują 1 osobą, która będzie kierować zespołem inspektorów nadzoru w specjalnościach (branżach), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących) co najmniej od 5 lat, która w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania kierowała zespołem inspektorów na co najmniej 1 zadaniu o zakresie, wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia; osoba ta będzie pełnić także funkcję inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 3. Dysponują po 1 osobie, posiadającej odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi co najmniej od 5 lat, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru robót w następujących specjalnościach bez ograniczeń: 3.1. inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3.2. inspektor nadzoru w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3.3. inspektor nadzoru w specjalności robót drogowych, 3.4. inspektor nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej, 3.5. inspektor nadzoru w zakresie architektury zieleni, 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego powinni posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów Dz. U nr 5 z 2001r. poz. 42 ze zm. oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej związanej z wykonywaniem zawodu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru przez jedną osobę posiadającą uprawnienia w więcej niż jedna specjalności. 6. Dysponują 1 osobą, specjalistą posiadającym wiedzę i doświadczenie, który dokonał rozliczenia co najmniej 1 umowy odpowiadającej swoim rodzajem, zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł każda. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób uczestniczących w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielnie zamówienia na wykonanie zadania z funkcją osoby dokonującej rozliczeń zadania. 7. Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. V. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia spełniają Wykonawcy, którzy: 1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł , 2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00zł. VI. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający zaleca złożenie oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1. II. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 i 8; oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie podpisują wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie dokumenty te składa każdy z Wykonawców; 3. Dla potwierdzenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy składają: 3.1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, aktualne zaświadczenia składają wszyscy Wykonawcy; 3.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, informację składa każdy z Wykonawców. 4. Dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy składają: 4.1. Wykaz usług wykonawcy, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie, wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3. 4.2. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo - Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4. 4.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w zakresie inspektorów nadzoru inwestorskiego - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane (uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz wraz dołączeniem dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z wykonywaniem zawodu - Załącznik nr 5. 4.4. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w zakresie rozliczeń wykonywania zadania pod nazwą: Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo - Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6. 4.5. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom i całość zamówienia wykona w ramach działań swego przedsiębiorstwa lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - Załącznik nr 7. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Dokumenty wskazane w punktach: 2, 3 i 4.1 - 4.4. należy złożyć w formie kserokopii dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Do oferty należy także dołączyć: 6.1. Dowód wniesienia wadium - w oryginale. 6.2. Pełnomocnictwo, jeżeli ze złożonych dokumentów nie wynika jednoznacznie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.3. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej, jeżeli oferta nie została podpisana przez wszystkich Wykonawców, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, do podpisania umowy, do rozporządzania prawem w sprawach związanych z postępowaniem i przedmiotem zamówienia, podpisane przez pozostałych Wykonawców lub ich uprawnionych pełnomocników. 7.W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców składających ofertę wspólnie, nie może być krótszy od terminu, określonego na wykonanie zamówienia. 8. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3.1. - 3.3., Wykonawca składa: 1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 9.Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.1.a. i w punkcie 8.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.1.b., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach wskazanych w punkcie 9. 11. Zamawiający może zażądać przedłożenia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii wymaganego dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palacsanniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Pałacu w Sannikach w budynku Urzedu Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, wejście z tyłu budynku Urzędu Gminy , I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Pałacu w Sannikach w budynku Urzedu Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, wejście z tyłu budynku Urzędu Gminy , I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach jest finansowany w 85% ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.