To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-03
Kielce: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 98787 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68967 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421534, faks 41 3421834.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i sprzedaż na rzecz Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, wraz z ich dostarczeniem przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części: Część I - dotyczy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, których zakup realizowany jest ze środków bieżących Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego, Część II - dotyczy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ramach projektu Wsparcie Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego zaangażowanej w realizację NSRO w 2015 roku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, w stosunku do asortymentu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający pod pojęciem produkt równoważny rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, certyfikat winien być dołączony do oferty w języku polskim lub oryginalny wraz z tłumaczeniem na język polski b) który nie może być produktem regenerowanym tj. zawierającym jakiekolwiek elementy regenerowane, refabrykowane lub wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych produktów c) nie noszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy i termin ważności d) posiadający nie gorsze parametry eksploatacyjne (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, zakres temperatur przechowywania, kolor i nasycenie barw, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania czyli 100 % bieli w miejscach niezadrukowanych), niż oryginalne (polecane przez producenta urządzeń) materiały eksploatacyjne e) którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzeń f) nie wywołujący pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych g) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp. h) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitującym stan zasobników i) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie gwarancji. 7. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku powinna być zakończona twardą końcówką plastikową i przymocowana trwale lub na zatrzaski do obudowy. Na nowych tonerach wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku. 8. Za produkt równoważny Zamawiający uzna tylko taki, który ma tożsame ze wskazanym cechy techniczne i jakościowe. 9. Wykonawca musi zagwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw do bezpłatnych napraw w ramach gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, lub w przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego wynikającego z zastosowania produktu równoważnego Wykonawca poniesie koszty ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. (Urządzenia na gwarancji są wyróżnione w opisie przedmiotu zamówienia kolorem czerwonym). 10. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Stosowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część II -Zadanie realizowane w ramach projektu Wsparcie Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego zaangażowanej w realizację NSRO w 2015 roku. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych - Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO MARKET Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150176,60
Oferta z najniższą ceną: 105366,88 / Oferta z najwyższą ceną: 200756,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych - Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOPRINT Witold Burdzy, ul. Brandwicka 67A, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4923,67
Oferta z najniższą ceną: 4923,67 / Oferta z najwyższą ceną: 8901,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wykonanie przebudowy podjazdu dla karetek pomiędzy budynkiem A i B WSzZ w Kielcach wraz z przebudową infrastruktury podziemnej i pracami izolacyjnymi"
- Modernizacja siłowni poprzez wymianę urządzeń siłowni wewnętrznej wraz z naprawą posadzki betonowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza w Kielcach
- Remont pomieszczeń na piętrze budynku oddziału w Skarżysku - Kamiennej, ul. Szpitalna 5
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.