eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaRemont węzła sanitarnego parteru.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Trzebnica: Remont węzła sanitarnego parteru.
Numer ogłoszenia: 98779 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3870596, fax 071 3870596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzła sanitarnego parteru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbicie kafli ze ściany i położenie nowych 38 m ², Instalacja armatury sanitarnej. Jedna toaleta na potrzeby osób niepełnosprawnych z odpowiednim wyposażeniem, Płytki na podłodze antypoślizgowe 8,3 m², Okładzina na ścianie z płyt gipsowo -kartonowych 38m², Zmiana szerokości wejścia do toalety dla niepełnosprawnych z 70 do 90 centymetrów, Wymiana okien drewnianych na PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi - 3 sztuki o wymiarach: 80 wysokość, 80 szerokość., białe, uchylno - rozwierane, - dokładny pomiar wykonany przez wykonawcę, Demontaż ścianki działowej oraz budowa nowej, Inne drobniejsze prace wymienione w kosztorysie oraz specyfikacji technicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. W celu weryfikacji spełnienia tych przesłanek wykonawcy składają oświadczenia o ich spełnieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty; Kosztorys ofertowy; Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej; Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust. 1i2 Prawa zamówień publicznych; Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaakceptowany wzór umowy,;Oświadczenia o spełnianiu przesłanek wymienionych w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, sekretariat,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.