eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN. 05/2007/ŻYWN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-23

POZYCJA 9872

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN. 05/2007/ŻYWN. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego, do kontaktów: MAŁGORZATA ŁOSIK, KPT. PIOTR KARWOWSKI, ul. Hynka 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847206, 6848209, e-mail: breprwp@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.brepr.wp.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: BATALION REPREZENTACYJNY WP, MAŁGORZATA ŁOSIK, KPT. PIOTR KARWOWSKI, UL. F. HYNKA 2, 00-909 WARSZAWA, woj. mazowieckie, tel. 022-6848709, 6848723, fax 022-6848733, e-mail: breprwp@op.pl, www.brepr.wp.mil.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN. 05/2007/ŻYWN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : BATALION REPREZENTACYJNY WP, UL. HYNKA 2 00-909 WARSZAWA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MIĘSA I WEDLIN. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej możliwości produkcji i obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia. Decyzje wydane na podstawie obowiązującego prawa. f) potwierdzenia wdrożenia i stosowania systemu HACCP w postaci: - oświadczenie wykonawcy w zakresie stosowania i wdrażania systemu HACCP w firmie lub - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające stosowne akredytacje lub - zaświadczenia wydanego przez Państwowy (Powiatowy) Inspektorat Weterynaryjny lub Sanitarny o objęciu nadzorem funkcjonowania systemu HACCP u wykonawcy a) wykaz specjalistycznych środków transportu /wykonawcy/ pozwalających na dostarczanie artykułów żywnościowych będących przedmiotem dostaw; b) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dodatkowo trzy dokumenty (opinie, referencje, listy polecające) że dostawy zostały należycie wykonane; c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (stan środków na koncie lub zdolność kredytową w danym dniu określoną kwotą x - cyfrową ) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; e) zaakceptowany projekt umowy; f) potwierdzenie wpłaty wadium /wadium może być wniesione również w innej formie określonej w art. 45 ust. 6/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych) zobowiązani są ponadto przedłożyć: 1. pełnomocnictwo rodzajowe udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia; 4. kserokopię umowy konsorcjum. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie Oryginalny kod CPV: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WARTOŚC ZAMÓWIENIA PRZEKRACZA RÓWNOWARTOŚĆ 60 000 EURO A JEST MNIEJSZA OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WADIUM - KWOTA 3 917,60 PLN /WADIUM MOŻNA RÓWNIEŻ WNOSIĆ W INNEJ FORMIE OKREŚLONEJ W ART. 45 UST. 6 USTAWY PZP DOGODNEJ DLA WYKONAWCY/ WADIUM WNOSI SIĘ DO DNIA 19 LUTEGO 2007 ROKU PRZELEWEM NA RACHUNEK BANKOWY ZAMAWIAJĄCEGO. WYKONAWCA ZOBOWIAZANY JEST DOSTARCZYĆ POTWIERDZENIE WPŁATY WADIUM DO DNIA 19 LUTEGO 2007 ROKU DO GODZINY 12:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W POSTĘPOWANIU MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY NIEPODLEGAJA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE ZGODNIE Z ART.24 I SPEŁNIAJA WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU OKREŚLONE W ART.22 UST.1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU PZP ORAZ SPELNIAJA WARUNKI OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA NIESPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, IŻ WYMAGANE WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCA SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej możliwości produkcji i obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia. Decyzje wydane na podstawie obowiązującego prawa. - oświadczenie wykonawcy w zakresie stosowania i wdrażania systemu HACCP w firmie lub - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające stosowne akredytacje lub - zaświadczenia wydanego przez Państwowy (Powiatowy) Inspektorat Weterynaryjny lub Sanitarny o objęciu nadzorem funkcjonowania systemu HACCP u wykonawcy a) wykaz specjalistycznych środków transportu /wykonawcy/ pozwalających na dostarczanie artykułów żywnościowych będących przedmiotem dostaw; b) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dodatkowo trzy dokumenty (opinie, referencje, listy polecające) że dostawy zostały należycie wykonane . c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (stan środków na koncie lub zdolność kredytową w danym dniu określoną kwotą x - cyfrową ) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; e) zaakceptowany projekt umowy; f) potwierdzenie wpłaty wadium Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych) zobowiązani są ponadto przedłożyć: 1. pełnomocnictwo rodzajowe jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia; 4. poświadczoną kserokopię umowy konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brepr.wp.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 12:30, BATALION REPREZENTACYJNY WP UL. F. HYNKA 2, 00-909 WARSZAWA, SALA JADALNA - I PIĘTRO BUDYNEK 60.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.