Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Bydgoszcz: USŁUGI SERWISOWE KSEROKOPIAREK.
Numer ogłoszenia: 98692 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1515, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3783282, fax 052 3782417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1515.pow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SERWISOWE KSEROKOPIAREK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OKRESOWE ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH KSEROKOPIAREK. Zadanie nr 1 - serwisowanie kserokopiarek podlegających przeglądom gwarancyjnym - KYOCERA - szt. 33 - zał. nr 1 do s.i.w.z. Zadanie nr 2 - serwisowanie kserokopiarek podlegających przeglądom po okresie gwarancyjnym szt. 99 - zgodnie z wykazem i częścią opisową - zał. nr 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Czynności serwisowe winny być wykonywane 1 raz w kwartale oraz doraźnie na wezwanie zamawiającego. 2. Materiały użyte do czynności serwisowych ( konserwacyjnych ) oraz podzespoły winny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, który stanowi, że wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegają: a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania; b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje likwidacji majątku upadłego; c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; d) wykonawcy ( osoby fizyczne, wspólnika w spółkach jawnych, partnera lub członka zarządu w spółkach partnerskich, komplementariusza w spółkach komandytowych oraz komandytowo - akcyjnych, urzędującego członka organu zarządzającego osób prawnych ) których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; f) wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3; g) wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; h) wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; i) wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca: a) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 3 ( trzy ) usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. b) Posiada uprawnienia do konserwacji kserokopiarek, jeżeli jest autoryzowanym serwisantem danej marki sprzętu kopiującego. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 6. Ocena Wykonawcy pod względem formalnym dokonana będzie po otwarciu ofert, a przed ich oceną merytoryczną. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, którego ofertę wybrano, przed zawarciem umowy dostarczy umowę między podmiotami występującymi wspólnie. 8. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); 9. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8 i 10 ( podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 ) oraz art. 24 ust. 2 Ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza, aby warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy i pkt. V 2 b i c S.I.W.Z., spełniał jeden lub wszyscy łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne załączając do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia świadczące o łącznym spełnieniu wymogów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - zał. nr 6; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1, - zał. nr 6; b) wykaz minimum 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( w tym jedno o wartości powyżej 50.000 PLN ), wykonanych w ostatnich trzech latach ( licząc od terminu wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców - wg zał. nr 8, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie - spełnienie warunku wymienionego w pkt V. 2b s.i.w.z. W przypadku wykonywania usług serwisowych kserokopiarek na rzecz zamawiającego, należy je ująć w wykazie. c) dokument ( certyfikat, zaświadczenie o autoryzacji wystawione przez przedstawiciela marki na Polskę ) świadczący o uprawnieniach do serwisowania gwarancyjnego danej marki kserokopiarki - w przypadku składania oferty na zadania nr 1 - spełnienie warunku wymienionego w pkt V2a s.i.w.z. 3. Ponadto wykonawcy winni złożyć: a) wypełniony formularz ofertowy z załączonym zestawieniem cenowym; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - potwierdzenie spełnienia warunku wymienionego w pkt V. 2 a s.i.w.z;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. OKRES STAŁOŚCI CENY - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1515.pow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1515 ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz bud. nr 25, pok. nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1515 ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria tajna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie kserokopiarek podlegających przeglądom gwarancyjnym - KYOCERA - szt. 33 - zał. nr 1 do s.i.w.z..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. OKRES STAŁOŚCI CENY - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - serwisowanie kserokopiarek podlegających przeglądom po okresie gwarancyjnym szt. 99 - zgodnie z wykazem i częścią opisową - zał. nr 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. OKRES STAŁOŚCI CENY - 15
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





