Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: sprzęt informatyczny Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych, pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, fax (032) 368 20 12, e-mail: zam.publ@wss5.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.WSS5.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.wss5.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt informatyczny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św Barbary. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt informatyczny 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz przedmiot zamówienia - zał. nr 1 SIWZ, - wypełniony formularz gwarancja i serwis - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz oferty - zał. nr 3 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 6 SIWZ, - wypełniony wykaz dostaw - zał nr 7 SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - zał nr 8 SIWZ 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy certyfikaty ISO 9001 na komputery, certyfikaty CE, deklaracje - zgodnie z uwagami w poszczególnych pakietach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 19 poz. 177 z późn. zm.), b) spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia w załączeniu), c) nie podleganie wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1-10 oraz ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia w załączeniu), 4.2. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, zawieranie umów, - złożenie wniosku wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Warunki wymienione zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy występujący wspólnie przedstawią dowody, że łącznie spełniają lub przekraczają warunki minimalne. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wykonawcy podpisują składane przez siebie dokumenty, pełnomocnik podpisuje natomiast wszystkie dokumenty składające się na ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz przedmiot zamówienia - zał. nr 1 SIWZ, - wypełniony formularz gwarancja i serwis - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz oferty - zał. nr 3 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 6 SIWZ, - wypełniony wykaz dostaw - zał nr 7 SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - zał nr 8 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy certyfikaty ISO 9001 na komputery, certyfikaty CE, deklaracje - zgodnie z uwagami w poszczególnych pakietach.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub płatne w kasie w siedzibie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego. pokój B-1-3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZESTAW KOMPUTEROWY SZT.14. 1) Krótki opis: ZESTAW KOMPUTEROWY SZT.14. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: DRUKARKA ATRAMENTOWA KLASY HP DESKJET 5940 (USB) SZT.2. 1) Krótki opis: DRUKARKA ATRAMENTOWA KLASY HP DESKJET 5940 (USB) SZT.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: DRUKARKA LASEROWA KLASY HP LASERJET 1160 (USB) SZT.2. 1) Krótki opis: DRUKARKA LASEROWA KLASY HP LASERJET 1160 (USB) SZT.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.02.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: DRUKARKA IGŁÓWA KLASY OKI 3390 SZT.1. 1) Krótki opis: DRUKARKA IGŁÓWA KLASY OKI 3390 SZT.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: CZYTNIK KODÓW PASKOWYCH KLASY PHARMASCAN II SZT.1. 1) Krótki opis: CZYTNIK KODÓW PASKOWYCH KLASY PHARMASCAN II SZT.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: MS WORD 2003 OEM POLISH SP2 SZT.8. 1) Krótki opis: MS WORD 2003 OEM POLISH SP2 SZT.8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: MS OFFICE BASIC EDITION 2003 OEM POLISH 2SP SZT.6. 1) Krótki opis: MS OFFICE BASIC EDITION 2003 OEM POLISH 2SP SZT.6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: LICENCJA dostępowa na sieciowy SERWER BAZY DANYCH CENTURA v8.5 SZT.1. 1) Krótki opis: LICENCJA dostępowa na sieciowy SERWER BAZY DANYCH CENTURA v8.5 SZT.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: LICENCJE DOSTĘPOWE CAL for WINDOWS 2000/2003 Server SZT.15. 1) Krótki opis: LICENCJE DOSTĘPOWE CAL for WINDOWS 2000/2003 Server SZT.15. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: STREAMER DO ARCHIWIZACJI DANYCH DO SERWERA IBM xSeries 225 SZT.1 + TAŚMY ( 10 SZT. ). 1) Krótki opis: STREAMER DO ARCHIWIZACJI DANYCH DO SERWERA IBM xSeries 225 SZT.1 + TAŚMY ( 10 SZT. ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: DYSKI TWARDE DO SERWERA IBM xSeries 225 SZT.2. 1) Krótki opis: DYSKI TWARDE DO SERWERA IBM xSeries 225 SZT.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: SWITCH KLASY 3COM 4500 26 port (3CR17561-91) SZT.1. 1) Krótki opis: SWITCH KLASY 3COM 4500 26 port (3CR17561-91) SZT.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: ZASILACZ BEZPRZERWOWY UPS KLASY APC Back-UPS CS 350VA SZT.1. 1) Krótki opis: ZASILACZ BEZPRZERWOWY UPS KLASY APC Back-UPS CS 350VA SZT.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE SZT.15. 1) Krótki opis: OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE SZT.15. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Dostawa sprzętu komputerowego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





