Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Włocławek: MONTAŻYSTA RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 98684 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻYSTA RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE DOTYCZY REALIZACJI SZKOLENIA ZMIERZAJĄCEGO DO UZYSKANIA PRZEZ UCZESTNIKÓW KURSU UPRAWNIEŃ MONTAŻYSTY RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH. SZKOLENIEM BĘDĄ OBJĘTE OSOBY BEZROBOTNE I POSZUKUJĄCE PRACY, ZAREJESTROWANE W PUP WE WŁOCŁAWKU. LICZBA UCZESTNIKÓW: MINIMUM 1 MAKSIMUM 2 GRUPY 15 OSOBOWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- PRZEWIDUJE SIĘ UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH ZGODNIE Z ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PZP. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE NIE PRZEKROCZY 50% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZANIE SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU NASTĄPI PRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA NA PODSTAWIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP ORAZ ZŁOŻENIE WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH POSIADANIE UPRAWNIEŃ INSTYTUTU MECHANIZACJI bUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO W WARSZAWIE NA PROWADZENIE SZKOLEŃ ORAZ ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH PROWADZONEGO PRZEZ WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZANIE SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU NASTĄPI PRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA NA PODSTAWIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZANIE SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU NASTĄPI PRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA NA PODSTAWIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP ORAZ ZŁOŻENIE WRAZ Z OFERTĄ:Wykazu urządzeń, narzędzi oraz pomocy dydaktycznych, które będą wykorzystywane przez kursantów podczas szkolenia (rzutnik pisma + foliogramy, publikacje książkowe, ect.) oraz Wykazu pomieszczeń wykorzystywanych w celu realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZANIE SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU NASTĄPI PRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA NA PODSTAWIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP ORAZ ZŁOŻENIE WRAZ Z OFERTĄ Wykazu osób - kadry dydaktycznej w formie załącznika nr 2 do SIWZ, która będzie prowadziła zajęcia dydaktyczne wraz z dokumentami: - potwierdzającymi posiadanie uprawnień, - książeczką operatora maszyn roboczych, - potwierdzającymi wykształcenie, - Curriculum Vitae każdego wykładowcy z informacjami m. in. na temat wykształcenia, stażu pracy, doświadczenia w prowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych (jeżeli posiada). Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZANIE SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU NASTĄPI PRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA NA PODSTAWIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1. Program szkolenia w formie załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Harmonogram szkolenia I grupy w formie załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Preliminarz kosztów w formie załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Formularz Ofertowy w formie załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób. 6. Wzór wydawanych dokumentów po ukończeniu szkolenia zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263) i wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie w sprawie montażysty rusztowań. 7. Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty. 8. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej każdy z Wykonawców/wspólników musi złożyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w formie załącznika nr 1 do SIWZ. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w formie załącznika nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - w formie załącznika nr 4 do SIWZ. UWAGA !!! Dodatkowo w przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wspólników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Warunki lokalowe, sprzętowe i certyfikaty jakości usług - 25
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 12
ul. Kapitulna 24
87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 3 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa realizowana w ramach projektu Po pierwsze - praca! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie audytu wstępnego zgodności KRI/KSC oraz zaprojektowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Ministerstwa Zdrowia
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu "Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





