To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Olsztyn: cz.1 Kurs kucharza cz.2 Kurs glazurnika-posadzkarz
Numer ogłoszenia: 98671 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36091 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248600, faks 089 5248638.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cz.1 Kurs kucharza cz.2 Kurs glazurnika-posadzkarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Kurs kucharza: Liczba osób - 16, Liczba godzin teorii - 50, Liczba godzin zajęć praktycznych - 80, Liczba godzin aktywizacji - 20 3. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Aresztu Śledczego w Olsztynie Oddział Zewnętrzny ul. Opolska 42. 4. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych uprawnionych wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadających uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia bhp. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt materiały niezbędne do nauki m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki ochrony indywidualnej. 7. Zajęcia aktywizacyjne obejmować będą m.in. tematykę z zakresu aktywnych metod poszukiwania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, komunikacji z pracodawcą, efektywnego zagospodarowania czasu wolnego, podstaw pracy z komputerem. 8. Wykonawca zapewni materiały i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia kursu, których wartość stanowić będzie 40% wartości kursu bez aktywizacji. Obliczanie wartości materiałów: Wartość kursu = materiały + pozostałe koszty materiały = X, Wartości kursu = Y, pozostałe koszty (wartość znana) Y = X + pozostałe koszty X = 40% Y Y = 40% Y + pozostałe koszty Y - 40% Y = pozostałe koszty => 60% Y = pozostałe koszty Y = pozostałe koszty / 60% 9. Wartość zajęć aktywizacyjnych nie może przekroczyć 17% wartości zamówienia. (Zamówienie = kurs + aktywizacja) 10. Wykonawca zorganizuje badania lekarskie zakwalifikowanych osadzonych, dopuszczające do wykonywania pracy z zakresu organizowanych kursów w liczbie 40 osób - po 20 w każdym kursie. 11. Celem kursów jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych oraz uzyskanie stosowanych uprawnień. 12. Wykonawca przed rozpoczęciem kursów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, które winny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 13. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i nabyciem uprawnień do pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 14. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca ponosi koszty egzaminów końcowych. 15. Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty potwierdzające udział w kursach współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 16. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. 17. Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie każdego uczestnika kursu. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej poszczególnych kursów do końca 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. 19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu sfinansowanych przez Zamawiającego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 21. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.; Część 2: Kurs glazurnik-posadzkarz: Liczba osób - 16 Liczba godzin teorii - 40 Liczba godzin zajęć praktycznych - 80 Liczba godzin aktywizacji - 20 3. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Aresztu Śledczego w Olsztynie Oddział Zewnętrzny ul. Opolska 42. 4. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych uprawnionych wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadających uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia bhp. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt materiały niezbędne do nauki m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki ochrony indywidualnej. 7. Zajęcia aktywizacyjne obejmować będą m.in. tematykę z zakresu aktywnych metod poszukiwania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, komunikacji z pracodawcą, efektywnego zagospodarowania czasu wolnego, podstaw pracy z komputerem. 8. Wykonawca zapewni materiały i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia kursu, których wartość stanowić będzie 40% wartości kursu bez aktywizacji. Obliczanie wartości materiałów: Wartość kursu = materiały + pozostałe koszty materiały = X, Wartości kursu = Y, pozostałe koszty (wartość znana) Y = X + pozostałe koszty X = 40% Y Y = 40% Y + pozostałe koszty Y - 40% Y = pozostałe koszty => 60% Y = pozostałe koszty Y = pozostałe koszty / 60% 9. Wartość zajęć aktywizacyjnych nie może przekroczyć 17% wartości zamówienia. (Zamówienie = kurs + aktywizacja) 10. Wykonawca zorganizuje badania lekarskie zakwalifikowanych osadzonych, dopuszczające do wykonywania pracy z zakresu organizowanych kursów w liczbie 40 osób - po 20 w każdym kursie. 11. Celem kursów jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych oraz uzyskanie stosowanych uprawnień. 12. Wykonawca przed rozpoczęciem kursów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, które winny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 13. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i nabyciem uprawnień do pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 14. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca ponosi koszty egzaminów końcowych. 15. Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty potwierdzające udział w kursach współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 16. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. 17. Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie każdego uczestnika kursu. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej poszczególnych kursów do końca 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. 19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu sfinansowanych przez Zamawiającego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 21. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs kucharza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr - Anita Graczyk, Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18480,00
Oferta z najniższą ceną: 18480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs glazurnik-posadzkarz:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr - Anita Graczyk, Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18280,00
Oferta z najniższą ceną: 18280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Sienkiewicza 10 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Kętrzyńskiego: "Bezpiecznie do szkoły i domu - remont chodnika przy ul. Dworcowej 6"
- Wsparcie eksperckie gmin w województwie warmińsko-mazurskim na potrzeby budowy systemu partycypacyjno-aktywizującego dla mieszkańców obszarów rewitalizacji
- Olsztyn. Naprawa instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji chłodniczej dla pomieszczeń ODBW oraz kancelaryjnych w bud. nr 5 - postępowanie nr 43/RB
- SZP.221-8.2025 Termomodernizacja i przebudowa części budynku magazynowo- warsztatowego (budynek "C") w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego "Gardenphilia DESIGNER" dla 20 uczniów/uczennic oraz 1 nauczyciela kształcenia zawodowego ZSP w Ornontowicach w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Usługa przeprowadzenia kursu zawodowego lub kursu umiejętności zawodowych prowadzącego do uzyskania dodatkowych kompetencji lub kwalifikacji dla 82 uczestników projektu "Gotowi na karierę".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia "Pielęgnacja terenów zielonych" dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.