eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Elbląg: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 98658 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania przedmiot CZĘŚCI I, CZĘŚCI II i CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA: przedmiot główny nazewnictwo wg CPV: Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie składa się z trzech niżej wymienionych części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa oprogramowania, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Dostawa oprogramowania kosztorysowego. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym: 1) Komputery stacjonarne 2) Komputery stacjonarne MBU 3) Notebooki 4) Monitory LCD 19 cali 5) Monitory LCD 20 cali 6) Przełączniki sieciowe 7) Zasilacze awaryjne - UPS 8) Drukarka atramentowa (płyty CD/DVD) 9) Drukarki Laserowe Czarno-Białe A4 10) Drukarki Laserowe Kolor A4 11) Drukarki Igłowe 12) Projektor WiFi 13) Projektory 14) Aparat Cyfrowy 15) Skanery A3 16) Skanery dokumentów z podajnikiem A4 17) Skanery A4 18) PenDrive 2 GB 19) PenDrive 512 MB 20) Pamięć do Notebooka 21) Pamięci RAM DDR 22) Wentylatory do procesora Intel 775 23) Wentylatory do procesora Intel 478 24) Nagrywarki DVD 25) Dyski twarde 26) Baterie do UPS 27) Baterie do płyt głównych 28) Zasilacze do obudowy 29) Przełączniki do urządzeń USB 30) Przełączniki mechaniczne Ethernet 31) Przewody drukarkowe LPT 1.8 32) Przewody drukarkowe LPT 3 33) Przewody drukarkowe LPT 5 34) Przewody drukarkowe USB 35) Przedłużacze USB 36) Przewody sieciowe 37) Przejściówki Serial/USB 38) Głośniki 2.1 39) Klawiatury USB 40) Bluetooth USB 41) Myszy komputerowe 42) Mikrofony do komputera Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawierają pozycje od 1 do 47 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od przyjęcia zgłoszenia, jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 5 dni. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMOWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający wymaga aby poszczególne elementy zestawów komputerowych były zgodne ze sobą kolorystycznie - w kolorze czarnym lub czarno - srebrnym. Zamawiający wymaga aby do każdego oprogramowania które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory, urządzenia sieciowe tj. następujący zakres pozycji 1-10 z Zakresu Dostawy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesiące gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia peryferyjne (drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie, projektory, skanery), tj. następujący zakres pozycji 11-47 z Zakresu Dostawy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania: 1) Tłumacze multimedialne 2) Słowniki 3) Programy Power Map 4) Program Autodesk Civil 5) Program do edycji grafiki 6) Windows Serwer 2003 Standard PL 7) Licencje Antywirus Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawierają pozycje od 48 do 58 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczone oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga aby do każdego oprogramowania które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.5. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów oraz próbek tj. opisów oraz wersji demonstracyjnych oferowanych programów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem Części III zamówienia jest dostawa oprogramowania kosztorysowego. Szczegółowy opis przedmiotu Części III zamówienia zawiera pozycja 59 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczone oprogramowanie będzie fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga aby w przypadku występowania tego oprogramowania w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. Wymagania programu kosztorysowego: - Zaawansowane funkcje umożliwiające sporządzanie kosztorysów wariantowych, złożonych i porównawczych, tworzenie pozycji scalonych o dowolnym stopniu agregacji, definiowanie okresów rozliczeniowych i kodów wykonawczych, tworzenie i korzystanie z cenników obiektów i asortymentów robót, rejestrację zmian i korekt, - Mechanizmy, które pozwalają na wyliczanie wartości nakładów metodą interpolacji i ekstrapolacji, - Tworzenie kosztorysów wariantowych, które umożliwiają przedstawienie alternatywnych sposobów wykonania. Opcja rejestrowania zmian i korekt oraz drzewiasta struktura kosztorysu umożliwiająca szybkie sprawdzanie kosztorysu i nanoszenie poprawek, - Narzędzia i funkcje pozwalających budować kosztorysy o dowolnym stopniu złożoności zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Możliwość zapisania kosztorysu w formacie XML (ATH2), możliwość zintegrowania procesu kosztorysowania z dużymi systemami zarządzania firmą, opartymi na systemach baz danych MS SQL, Oracle, IBM DB2, SAP, - Współpraca z programami do planowania i harmonogramowania MS Project i Planista, systemem do zarządzania CAPITAL, - Porównywanie kosztorysów, na przykład kosztorys oryginalny i kosztorys poprawiony przez innego użytkownika. Na tej podstawie program tworzy kosztorys porównawczy, zawierający wszystkie pozycje obu kosztorysów z odpowiednio zaznaczonymi zmianami w stosunku do kosztorysu oryginalnego, - Tworzenie pozycji scalonych, składających się z dowolnych pozycji kosztorysowych w taki sposób, że nowoutworzona pozycja scalona ma własny opis i obmiar, a jej wartość jest równa sumie wartości pozycji składowych. Wartość pozycji scalonej jest równa sumie wartości pozycji składowych (Dzięki pozycji scalonej można uzyskać efekt ukrycia szczegółowych kalkulacji wykonania pewnej roboty, nie tracąc jednocześnie informacji w jaki sposób dana pozycja jest wyliczana. Jeżeli pozycja taka opisuje technologię często stosowaną przez użytkownika, to zapisanie jej do cennika robót pozwoli na stosowanie policzonej wcześniej roboty (lub obiektu) w następnych kosztorysach), - System automatycznej modyfikacji danych pozycji polegający na tym, że użytkownik jedynie wskazuje na wyświetlanej liście zestaw nietypowych warunków wykonania robót, a potrzebnych zmian w pozycji dokonuje sam program, - Możliwość tworzenia dokumentu wg. warunków FIDIC, - Nawigacja po spisach treści lub drzewie katalogów, - Możliwość wyszukiwania pozycji przez podanie podstawowej wyceny lub jej fragmentu, podanie fragmentu opisu szukanej pozycji albo (w obrębie wybranego katalogu) wskazanie elementu RMS, który występuje w pozycji. Drzewo katalogów użytkownik może dowolnie modyfikować poprzez grupowanie i zmianę kolejności katalogów, - Możliwość kosztorysowania na podstawie stosowanych w Niemczech katalogów DBD-¬Bauteile i STLB-Bau oraz cennika DBD-Baupreise, W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towar, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.4. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanego towaru równoważnego do opisanego przez Zamawiającego opisów oraz próbek tj. opisów oraz wersji demonstracyjnych oferowanego programu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.5. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: a) Zakres CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Zakres Części I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym zawierają poz. od 1 do 47 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Zakres CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Zakres Części II zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilości zamawianego oprogramowania zawierają poz. od 48 do 58 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Zakres CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA: Zakres Części III zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania kosztorysowego. Szczegółowy zakres zamówienia i ilości zamawianego oprogramowania kosztorysowego zawiera poz. 59 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy albo opisy i próbki tj. opisy użytego oprogramowania testującego, próbki oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładne opisy użytych testów i procedur użytych do testowania, opisy wyników przeprowadzonych testów, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów albo opisów i próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy albo opisy i próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy albo opisy i próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy albo opisy i próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy oraz próbki tj. opisy oraz wersje demonstracyjne oferowanych programów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów oraz próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy oraz próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy oraz próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy oraz próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towaru, który Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA. Opisy towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy oraz próbki tj. opisy oraz wersje demonstracyjne oferowanego programu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów oraz próbek dla oferowanego towaru równoważnego do opisanego przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy oraz próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy oraz próbki muszą dotyczyć towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy oraz próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 12 000, 00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 800, 00 złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA W postępowaniu o udzielenie zamówienia na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem systemowym i biurowym o wartości co najmniej 400 000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł . 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.3. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA, metodą spełnia / nie spełnia. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA W postępowaniu o udzielenie zamówienia na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł . 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA, metodą spełnia / nie spełnia. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA W postępowaniu o udzielenie zamówienia na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić dostawy potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia, b) dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Elbląg Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: data zakończenia: 14 dni od daty udzielenia zamówienia CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: data zakończenia: 14 dni od daty udzielenia zamówienia CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: data zakończenia: 14 dni od daty udzielenia zamówienia

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym: 1) Komputery stacjonarne 2) Komputery stacjonarne MBU 3) Notebooki 4) Monitory LCD 19 cali 5) Monitory LCD 20 cali 6) Przełączniki sieciowe 7) Zasilacze awaryjne - UPS 8) Drukarka atramentowa (płyty CD/DVD) 9) Drukarki Laserowe Czarno-Białe A4 10) Drukarki Laserowe Kolor A4 11) Drukarki Igłowe 12) Projektor WiFi 13) Projektory 14) Aparat Cyfrowy 15) Skanery A3 16) Skanery dokumentów z podajnikiem A4 17) Skanery A4 18) PenDrive 2 GB 19) PenDrive 512 MB 20) Pamięć do Notebooka 21) Pamięci RAM DDR 22) Wentylatory do procesora Intel 775 23) Wentylatory do procesora Intel 478 24) Nagrywarki DVD 25) Dyski twarde 26) Baterie do UPS 27) Baterie do płyt głównych 28) Zasilacze do obudowy 29) Przełączniki do urządzeń USB 30) Przełączniki mechaniczne Ethernet 31) Przewody drukarkowe LPT 1.8 32) Przewody drukarkowe LPT 3 33) Przewody drukarkowe LPT 5 34) Przewody drukarkowe USB 35) Przedłużacze USB 36) Przewody sieciowe 37) Przejściówki Serial/USB 38) Głośniki 2.1 39) Klawiatury USB 40) Bluetooth USB 41) Myszy komputerowe 42) Mikrofony do komputera Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawierają pozycje od 1 do 47 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, a systemy operacyjne i pakiety biurowe zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od przyjęcia zgłoszenia, jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 5 dni. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMOWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów albo opisów i próbek tj. opisów użytego oprogramowania testującego, próbek oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładnych opisów użytych testów i procedur użytych do testowania, opisów wyników przeprowadzonych testów - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.7. SIWZ dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający wymaga aby poszczególne elementy zestawów komputerowych były zgodne ze sobą kolorystycznie - w kolorze czarnym lub czarno - srebrnym. Zamawiający wymaga aby do każdego oprogramowania które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga: - udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na komputery wszystkich typów, monitory, urządzenia sieciowe tj. następujący zakres pozycji 1-10 z Zakresu Dostawy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, - udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesiące gwarancji na odrębne podzespoły i urządzenia peryferyjne (drukarki wszystkich typów, zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie, projektory, skanery), tj. następujący zakres pozycji 11-47 z Zakresu Dostawy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Zakres Części I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym. Szczegółowy zakres zamówienia i ilość zamawianego sprzętu z oprogramowaniem systemowym i biurowym zawierają poz. od 1 do 47 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: 1. Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. 2. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy albo opisy i próbki tj. opisy użytego oprogramowania testującego, próbki oferowanego sprzętu komputerowego podlegającego testowaniu, dokładne opisy użytych testów i procedur użytych do testowania, opisy wyników przeprowadzonych testów, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów albo opisów i próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy albo opisy i próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy albo opisy i próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy albo opisy i próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczony sprzęt funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja na komputery wszystkich typów, monitory, urządzenia sieciowe - 10
    • 3. Gwarancja na odrębne podzespoły i urządzenia peryferyjne(drukarki wszystkich typów,zasilacze awaryjne wraz z bateriami i na baterie,projektory,skanery - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania: 1) Tłumacze multimedialne 2) Słowniki 3) Programy Power Map 4) Program Autodesk Civil 5) Program do edycji grafiki 6) Windows Serwer 2003 Standard PL 7) Licencje Antywirus Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawierają pozycje od 48 do 58 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczone oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga aby do każdego oprogramowania które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.5. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego opisów oraz próbek tj. opisów oraz wersji demonstracyjnych oferowanych programów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.6. SIWZ dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Zakres Części II zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania. Szczegółowy zakres zamówienia i ilości zamawianego oprogramowania zawierają poz. od 48 do 58 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towarów, które Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA. Opisy towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy oraz próbki tj. opisy oraz wersje demonstracyjne oferowanych programów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów oraz próbek dla oferowanych towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy oraz próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy oraz próbki muszą dotyczyć towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy oraz próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania kosztorysowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części III zamówienia jest dostawa oprogramowania kosztorysowego. Szczegółowy opis przedmiotu Części III zamówienia zawiera pozycja 59 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zakres Dostawy. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Organizacyjny, Referat Informatyki. Dostarczone oprogramowanie będzie fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga aby w przypadku występowania tego oprogramowania w opcji bez nośnika był dostarczony jeden nośnik. Zamawiający wymaga gwarancji producenta oprogramowania na oprogramowanie. Wymagania programu kosztorysowego: - Zaawansowane funkcje umożliwiające sporządzanie kosztorysów wariantowych, złożonych i porównawczych, tworzenie pozycji scalonych o dowolnym stopniu agregacji, definiowanie okresów rozliczeniowych i kodów wykonawczych, tworzenie i korzystanie z cenników obiektów i asortymentów robót, rejestrację zmian i korekt, - Mechanizmy, które pozwalają na wyliczanie wartości nakładów metodą interpolacji i ekstrapolacji, - Tworzenie kosztorysów wariantowych, które umożliwiają przedstawienie alternatywnych sposobów wykonania. Opcja rejestrowania zmian i korekt oraz drzewiasta struktura kosztorysu umożliwiająca szybkie sprawdzanie kosztorysu i nanoszenie poprawek, - Narzędzia i funkcje pozwalających budować kosztorysy o dowolnym stopniu złożoności zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Możliwość zapisania kosztorysu w formacie XML (ATH2), możliwość zintegrowania procesu kosztorysowania z dużymi systemami zarządzania firmą, opartymi na systemach baz danych MS SQL, Oracle, IBM DB2, SAP, - Współpraca z programami do planowania i harmonogramowania MS Project i Planista, systemem do zarządzania CAPITAL, - Porównywanie kosztorysów, na przykład kosztorys oryginalny i kosztorys poprawiony przez innego użytkownika. Na tej podstawie program tworzy kosztorys porównawczy, zawierający wszystkie pozycje obu kosztorysów z odpowiednio zaznaczonymi zmianami w stosunku do kosztorysu oryginalnego, - Tworzenie pozycji scalonych, składających się z dowolnych pozycji kosztorysowych w taki sposób, że nowoutworzona pozycja scalona ma własny opis i obmiar, a jej wartość jest równa sumie wartości pozycji składowych. Wartość pozycji scalonej jest równa sumie wartości pozycji składowych (Dzięki pozycji scalonej można uzyskać efekt ukrycia szczegółowych kalkulacji wykonania pewnej roboty, nie tracąc jednocześnie informacji w jaki sposób dana pozycja jest wyliczana. Jeżeli pozycja taka opisuje technologię często stosowaną przez użytkownika, to zapisanie jej do cennika robót pozwoli na stosowanie policzonej wcześniej roboty (lub obiektu) w następnych kosztorysach), - System automatycznej modyfikacji danych pozycji polegający na tym, że użytkownik jedynie wskazuje na wyświetlanej liście zestaw nietypowych warunków wykonania robót, a potrzebnych zmian w pozycji dokonuje sam program, - Możliwość tworzenia dokumentu wg. warunków FIDIC, - Nawigacja po spisach treści lub drzewie katalogów, - Możliwość wyszukiwania pozycji przez podanie podstawowej wyceny lub jej fragmentu, podanie fragmentu opisu szukanej pozycji albo (w obrębie wybranego katalogu) wskazanie elementu RMS, który występuje w pozycji. Drzewo katalogów użytkownik może dowolnie modyfikować poprzez grupowanie i zmianę kolejności katalogów, - Możliwość kosztorysowania na podstawie stosowanych w Niemczech katalogów DBD-¬Bauteile i STLB-Bau oraz cennika DBD-Baupreise, W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁACZNIKU NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA w kolumnie Opis wskazał i opisał towar, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.4. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy złożenia, w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania wezwania przez Wykonawcę, dla oferowanego towaru równoważnego do opisanego przez Zamawiającego opisów oraz próbek tj. opisów oraz wersji demonstracyjnych oferowanego programu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego - zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6.5. SIWZ dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Zakres Części III zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania kosztorysowego. Szczegółowy zakres zamówienia i ilości zamawianego oprogramowania kosztorysowego zawiera poz. 58 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Opisy towaru, który Wykonawcy oferują Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego. Uwaga: a) Opisy muszą dotyczyć towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Zakres Dostawy. b) Opisy towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA. Opisy towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ WYCENA DOSTAWY - CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towaru z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. - Na wezwanie Zamawiającego opisy oraz próbki tj. opisy oraz wersje demonstracyjne oferowanego programu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego. Uwaga: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy opisów oraz próbek dla oferowanego towaru równoważnego do opisanego przez Zamawiającego - na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć opisy oraz próbki Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż trzy dni od otrzymania przez Wykonawcę takiego wezwania. b) Opisy oraz próbki muszą dotyczyć towaru oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy. c) Złożone opisy oraz próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zakres Dostawy oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. d) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracać będzie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki, na ich wniosek. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie przechowywał przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Zamawiający sprawdzi czy dostarczone oprogramowanie funkcjonuje poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.