Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Wrocław: CIOR14/31/08 - dostawa parafarmaceutyków
Numer ogłoszenia: 98608 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3640001, 3338009, fax 071 3338007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CIOR14/31/08 - dostawa parafarmaceutyków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa parafarmaceutyków, suplementów diety, środków opatrunkowych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży na terenie działania Centrum Poczty Oddział Regionalny we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium: 1) zadanie 1 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), 2) zadanie 2 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), 3) zadanie 3 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), 4) zadanie 4 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), 5) zadanie 5 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), W przypadku realizacji całości zamówienia - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymieniony dokument: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentu, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyżej w pkt a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót produktami leczniczymi dopuszczonych do obrotu pozaaptecznego 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, w szczególności posiadania niezbędnego doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) wykaz co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00zł odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, oświadczenie). Powyższe dostawy należy opisać w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok. 132 - sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CIOR14/31/08 - Jelenia Góra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Apap (2 tabl. w op.) - 2 640 op. 2. Apap (6 tabl. w op) - 3 300 op. 3. Ibuprom (2 tabl. w op.) 2 640 op. 4. Ibuprom (10 tabl. w op.) - 3 300 op. 5. Cholinex (8 tabl w op.) - 1 320 op. 6. Nurofen (6 tabl. w op. ) - 700 op. 7. Manti (10 tabl w op.) - 700 op. 8. Active - (20 tabl. mus. w op.) - 1 980 op. 9. Multiwitamina (20 tabl. mus. w op.) - 1 980 op. 10. Calcium (20 tabl. mus. w op.) - 1 980 op. 11. Witamina C (20 tabl. mus. w op.) - 1 980 op. 12. Zestaw wodoodpornych plastrów - 660 op. 13. Zestaw wodoodpornych plastrów dla dzieci - 660 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CIOR14/31/08 - Legnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Apap -(2 tabl. w op.) - 3 850 op, 2. Apap -(6 tabl. w op. ) - 3 850 op. 3. Ibuprom- (2tabl. w op. ) - 3 850 op. 4. Ibuprom - (10 tabl. w op.) - 3 850 op. 5. Cholinex (8 tabl. w op.) - 2 650 op. 6. Nurofen (6 tabl. w op.) - 900 op. 7. Manti - (10 tabl w op.) - 900 op. 8. Active ( 20 tabl. mus. w op.) - 2 400op. 9. Multiwitamina (20 tabl. mus. w op.) - 2 400op. 10. Calcium ( 20 tabl.mus w op.) - 0 op. 11. Witamina C (20 tabl. mus. w op.) - 1 200 op. 12. Zestaw wodoodpornych plastrów - 3 000 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CIOR14/31/08 - Wałbrzych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Apap -(2 tabl. w op.) - 3 040 op. 2. Apap -(6 tabl. w op.) - 3 800 op. 3. Ibuprom-(2 tabl. w op.) - 3 040 op. 4. Ibuprom - (10 tabl. w op.) - 3 800 op. 5. Cholinex - 8 tabl. w op.) - 1 520 op. 6. Nurofen ( 6 tabl. w op.) - 750 op. 7. Manti - (10 tabl. w op.) - 750 op. 8. Active - (20 tabl.mus. w op. ) - 2 280 op. 9. Multiwitamina - (20 tabl. mus. w op.) - 2 280 op. 10. Calcium -(20 tabl. mus w op.) 2 280 op. 11. Witamina C (20 tabl. mus. w op.) - 2 280 op, 12. Zestaw wodoodpornych plastrów - 760 op. 13. Zestaw wodoodpornych plastrów dla dzieci - 760 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CIOR14/31/08 - Wrocław.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Apap - (2tabl. w op.) - 2 280 op. 2. Apap -(6 tal. w op.) - 2 850 op. 3. Ibuprom - (2 tabl. w op.) - 2 280 op. 4. Ibuprom - (10 tabl. w op. ) - 2 850 op. 5. Cholinex ( 8 tabl. w op.) - 1 140 op. 6. Nurofen - (6 tabl w op. ) - 600 op. 7. Manti -(10 tabl. w op. ) - 600 op. 8. Active - ( 20 tabl. mus. w op.) - 1 710 op. 9. Multiwitamina - (20 tabl. mus. w op.) - 1 710 op. 10. Calcium ( 20 tabl. mus. w op.) - 1 710 op. 11. Witamina C - ( 20 tabl. mus. w op.) - 1 710 op. 12. Zestaw wodoodpornych plastrów - 570 op. 13. Zestaw wodoodopornych plastrów dla dzieci - 570 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CIOR14/31/08 - Oleśnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Apap - (2 tabl. w op.) - 780 op. 2. Apap - (6 tabl. w op.) - 2 340 op. 3. Ibuprom - (2 tabl. w op.) - 780 op. 4. Ibuprom - (10 tabl. w op.) - 2 340 op. 5. Cholinex - (8 tabl. w op.) - 1 560 op. 6. Nurofen - ( 6 tabl. w op.) - 750 op. 7. Manti - (10 tabl. w op. ) - 750 op. 8. Active - ( 20 tabl. mus. w op.) - 1 560 op. 9. Multiwitamina - (20 tabl. mus. w op.) - 1 950 op. 10. Calcium - (20 tabl. mus. w op.) - 1 950 op. 11. Witamina C - ( 20 tabl. mus. w op.) - 1 950 op. 12. Zestaw wodoodpornych plastrów - 780 op. 13. Zestaw wodoodpornych plastrów dla dzieci - 390 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





