Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych - artykuły przemiału ziarna oraz tłuszcze do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV :
15612100-2
15620000-2
15851100-9
03211300-6
15613380-5
15610000-7
15431000-8
15411100-3
Numer ogłoszenia: 98568 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych - artykuły przemiału ziarna oraz tłuszcze do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV : 15612100-2 15620000-2 15851100-9 03211300-6 15613380-5 15610000-7 15431000-8 15411100-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - artykuły mączne 1) Kasza jęczmienna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -4900,00 kg 2) Kasza manna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1200,00 kg, 3) Kasza gryczana(opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2200,00 kg 4) Makaron (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 7.900,00 kg, 5) Mąka pszenna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2600,00 kg 6) Mąka ziemniaczana (opakowanie jedn. max. 1 kg) - 215,00 kg, 7) Ryż (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 3500,00 kg, 8) Płatki owsiane (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1000,00 kg. II grupa - tłuszcze 1) Margaryna do smarowania - kostka, opakowanie jednostkowe 250 g - 11703,00 kg 2) Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litrów - 2.500,00 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
16-400 Suwałki
ul. Wojska Polskiego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy 16-400 Suwałki ul. Wojska Polskiego 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły mączne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kasza jęczmienna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -4900,00 kg 2) Kasza manna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1200,00 kg, 3) Kasza gryczana(opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2200,00 kg 4) Makaron (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 7.900,00 kg, 5) Mąka pszenna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2600,00 kg 6) Mąka ziemniaczana (opakowanie jedn. max. 1 kg) - 215,00 kg, 7) Ryż (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 3500,00 kg, 8) Płatki owsiane (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1000,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Margaryna do smarowania - kostka, opakowanie jednostkowe 250 g - 11703,00 kg 2) Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litrów - 2.500,00 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- S252.4.2024 Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Nowej Dębie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.