Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Inowrocław: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N.
POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 98563 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147494 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie, Latkowo 11, 88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3533048, 3552709 w. 35, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go wykonawcy; -Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; -Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; -Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; -Kompleksowa koordynacja robót; -Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; -Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); -Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości odbioru, b)pełnienie ciągłego nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c)przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań, -Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; -Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; -Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77868.85 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni odcinków dróg powiatowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Marchlewicz "AMM Drogi - Projektowanie i Nadzór"
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Marchlewicz "AMM Drogi - Projektowanie i Nadzór"
- AMM - DROGI PROJEKTOWANIE I NADZÓR ANDZREJ MARCHLEWICZ, UL. FARNA 2, 89-400 SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22500.00
- Oferta z najniższą ceną: 22500.00 oferta z najwyższą ceną: 69600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych.
- ''Św. usług kom. w zakresie przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, odbioru odpadów kom. z nieruchomości niezam. oraz najmu pojemnika i kontenera'' z terenów OSIR w Inowrocławiu,
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - etap I
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych 3-fazowych, o mocy 7,5 kW
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Odbudowa basenu zewnętrznego przy ulicy Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich"
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, w tym nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowej przy realizacji zadań inwestycyjnych dot. budowy ścieżek pieszo-rowerowych.
- Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Rozbudowa systemu gospodarowania wodami opadowymi - III etap".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej nad realizacją zadania pn. "Przebudowa Klubu Studenckiego RYWAL"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu "Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz"
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





