eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO KAMIENNEGO O FRAKCJI 0-31,5 mm DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁODAWA W ROKU 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98480 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Kłodawa: DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO KAMIENNEGO O FRAKCJI 0-31,5 mm DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁODAWA W ROKU 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68951-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 31101921400000, ul. ul. Dąbska 17, 62650 Kłodawa, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 730 622, faks 632 730 688, e-mail przetargi@klodawa.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.klodawa.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO KAMIENNEGO O FRAKCJI 0-31,5 mm DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁODAWA W ROKU 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o frakcji 0-31,5 mm do remontu dróg gminnych na terenie gminy Kłodawa w roku 2017. 2) Dostawa obejmuje: 2.700 ton w/w kruszywa w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 500 ton w/w kruszywa w ramach zamówienia objętego prawem opcji. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. 3) Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w zależności od jego potrzeb związanych bieżącym utrzymaniem i prowadzeniem remontów dróg gminnych. 4) W przypadku, podjęcia decyzji o uruchomieniu dostaw z zakresu opcjonalnego, Zamawiający poinformuje Wykonawcę przesyłając stosowne pismo/oświadczenie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczanego kruszywa w ramach zakresu opcjonalnego lub całkowitej rezygnacji z zakresu opcjonalnego i nie może być obciążony żadnymi kosztami z tego tytułu. 6) Przedmiotem zamówienia jest kruszywo naturalne łamane kamienne z surowców z rodzaju: MELAFIR, BAZALT, GRANIT, AMFIBOLIT, GRANODIORYT. Zamawiający zastrzega, iż nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego na dostawy kruszywa łamanego naturalnego kamiennego innego typu niż w/w - dotyczy to również kruszywa wapiennego czy dolomitowego. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut itp.). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego kruszywa. W przypadku dowozu kruszywa niespełniającego określonych norm (frakcji) oraz zawierających elementy szkodliwe i niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie wysypane kruszywo z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt kruszywo spełniające warunki określone w SIWZ. Kruszywo powinno spełniać obowiązujące normy i posiadać odpowiedni atest. 7) Dostawa kruszywa na terenie miasta i gminy Kłodawa odbywać się będzie sukcesywnie wg zapotrzebowania zgłaszanego przez pracownika Zamawiającego i w miejsca wskazane przez niego. Wymagane jest, aby transport i rozładunek odbywał się środkiem transportu o tonażu nie mniejszym niż 25 ton z możliwością bocznego lub tylnego wywrotu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie dostarczonych na wskazane miejsca ilości kruszywa. 9) Miejsca, do których należy przewieźć kruszywo - sołectwa: Bierzwienna Długa Wieś, Bierzwienna Długa Kolonia, Bierzwienna Krótka, Cząstków, Dąbrówka, Dębina, Dzióbin, Głogowa, Górki, Janczewy, Kobylata, Krzykosy, Korzecznik, Leszcze, Luboniek, Łążek, Łubno, Okoleniec, Podgajew, Pomarzany Fabryczne, Rgielew, Rycerzew, Rysiny - Kolonia, Słupeczka, Tarnówka, Wólka Czepowa, Zbójno, oraz miasto Kłodawa. Rozładunek następować będzie w różnych punktach wskazanych przez pracownika Zamawiającego. 10) Zamawiający zastrzega prawo do kontroli jakości i wagi dostarczanego kruszywa, na każde jego żądanie. 11) Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 14212300-3
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT169105.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Kupczyk Grażyna, , ul. Mickiewicza 9, 99-210 , Uniejów, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180640,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180640,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318816,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.