eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePrzygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98412 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Siemianowice Śląskie: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74359 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 000515879, ul. ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 605 200, faks 327 605 280, e-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RR.271.11.2017; ZP.rp.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2.1.Część 1: "Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów." Przedmiotem Części 1 jest przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ. 2.2.Część 2: "Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów." Przedmiotem Części 2 jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ. 2.3.Część 3:"Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów." Przedmiotem Części 3 jest przygotowanie opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4c do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (odpowiednio Dodatek nr 5a, 5b, 5c do SIWZ). 4. Zamawiający w odniesieniu do każdej Części zamówienia przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj.: 4.1. dla Części 1 : Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - w przypadku konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu studium do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 4.2. dla Części 2: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku: 4.2.1.konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 4.2.2.zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, w przypadku zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, -obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą. -przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 4.3. dla Części 3: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku: 4.3.1.konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 4.3.2.zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich, w przypadku zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, -obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą. -przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122850.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Projektowania, Studiów, Usług i Realizacji "Terplan" Sp. z o.o., , ul. Wita Stwosza 6 m.7, 40-036, Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104550.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT79200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Koordynacji Przestrzeni Architekt Bożena Konieczny, , ul. Wyszyńskiego 13/2, 41-600, Świętochłowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Koordynacji Przestrzeni Architekt Bożena Konieczny, , ul. Wyszyńskiego 13/2, 41-600, Świętochłowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.