eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńremont elewacji budynku Rektoratu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-23

POZYCJA 9839

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: remont elewacji budynku Rektoratu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114233, fax 056 6542948. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dział Remontów i Inwestycji, Jerzy Myszkowski, ul. Gagarina 39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114272, fax 056 6114915. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Remontów i Inwestycji, Fordońska Krystyna, ul. Gagarina 39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114270, fax 056 6114915. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dział Remontów i Inwestycji, Fordońska Krystyna, ul. Gagarina 39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114270, fax 056 6114915. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji budynku Rektoratu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - demontaż istniejących szyb hartowanych, - docieplenie ścian styropianem, - montaż elementów elewacyjnych (płyty z aluminium anodowanego systemie "Qadro Clad 25" i elementy wielomodułowe "Single SKIN"). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia 287 281 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1. Osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, 2. Wykonawcy występujący wspólnie, 3. Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4. Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. Wykonawcy posiadający ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i którzy zadeklarują, że na czas prowadzenia robót będą ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6. Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji minimum 5 lat, 7. Wykonawcy, którzy wniosą wadium w wysokości 30 000,00 zł, 8. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału wg formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie złożonych do oferty wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) wykaz osób (personelu kierowniczego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, f) wykaz podwykonawców, tj. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, h) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu, j) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) oświadczenie wykonawcy: - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, - o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 10:00, Dział Remontów i Inwestycji, ul. Gagarina 39, p. 18, 87-100 Toruń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.