eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Zakup i dostawa używanej zamiatarki samojezdnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Środa Wielkopolska: Zakup i dostawa używanej zamiatarki samojezdnej.
Numer ogłoszenia: 98374 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środa XXI Sp. z o.o. , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 28 677 49, faks 61 278 54 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda21.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej zamiatarki samojezdnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej zamiatarki samojezdnej na potrzeby Zamawiającego. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, określona następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 34921100-0 Zamiatarki drogowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Wymagane parametry używanej zamiatarki samojezdnej: 3.2. Podwozie 3.2.1. Rok produkcji podwozia - min 2007. 3.2.2. Przebieg podwozia max 15 000 km. 3.2.3. DMC 18 t . 3.2.4. Podwozie dwuosiowe. 3.2.5. Silnik wysokoprężny o pojemności min 6300 cm3 spełniający normę emisji spalin min EURO 4. 3.2.6. Moc silnika min 235 KM . 3.2.7. Zbiornik AdBlue o pojemności min 25 l . 3.2.8. Manualna skrzynia biegów - min 9 biegowa. 3.2.9. Układ wydechowy podwozia wyprowadzony za kabiną do góry. 3.2.10. Przednie zawieszenie - resory piórowe. 3.2.11. Tylne zawieszenie - resory piórowe. 3.2.12. Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. 3.2.13. ABS. 3.2.14. Prawostronny układ kierowniczy - fabrycznie montowany. 3.2.15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 3.2.16. Tylna ściana kabiny z oknem. 3.2.17. Elektrycznie sterowane szyby kierowcy i pasażera. 3.2.18. Klimatyzacja. 3.2.19. Tachograf - z ważną legalizacją. 3.2.20. Nowe ogumienie pneumatyczne o rozmiarze min R 22,5. 3.2.21. Zderzak stalowy. 3.2.22. Przednia płyta montażowa - czołownica przeznaczona do montażu pługa odśnieżnego. 3.2.23. Rama podwozia z systemem szybkiej wymiany osprzętu - możliwość zmiany zabudowy zamiatarki na solarko posypywarkę. 3.2.24. Pojazd (podwozie) po wymianie wszystkich olejów i filtrów. 3.3. Zabudowa - zamiatarka 3.3.1 Rok produkcji zabudowy - min 2007. 3.3.2 Pojemność całkowita zbiornika na zmiotki min 6,0 m3. 3.3.3 Zbiornik na zmiotki wykonany w całości ze stali nierdzewnej, spawany szczelnie. 3.3.4 Stan licznika pracy zabudowy- max 2500 MTH. 3.3.5 Agregat zamiatający zamontowany obligatoryjnie (obowiązkowo) z prawej strony zabudowy i fakultatywnie (opcjonalnie) z lewej strony. 3.3.6 Szczotka talerzowa prawa o średnicy min 600 mm. 3.3.7 Szczotka walcowa o dł. min1250 mm - umieszczona przed wózkiem zasysającym. 3.3.8 Szczotki napędzane przez silniki hydrauliczne. 3.3.9 Możliwość obsługi z pulpitu sterowniczego zamontowanego wewnątrz kabiny zespołów - agregatu zamiatającego, pompy wodnej, włączenia i wyłączenia silnika napędowego, regulacji obrotów szczotki talerzowej, sterowania ruchami szczotki talerzowej, docisku szczotki talerzowej oraz unoszenia agregatu zamiatającego. 3.3.10 Oddzielny pulpit do sterowania zbiornikiem na zmiotki z możliwością pracy poza kabiną ( na przewodzie spiralnym) służący do otwierania i zamykania klapy pojemnika oraz unoszenia i opuszczania zbiornika na zmiotki. 3.3.11 Możliwość zamiatania szczotką talerzową oraz szczotką walcową jednocześnie. 3.3.12 System umożliwiający unoszenie dyszy ssącej w celu zbierania większych odpadów. 3.3.13 Szczotka talerzowa w systemie ciągnionym (zgodnie z kierunkiem jazdy). 3.3.14 System umożliwiający automatyczne schowanie się szczotki bocznej pod podwozie w przypadku napotkania przeszkody. 3.3.15 Wentylator wyciągowy napędzany poprzez przekładnię mechaniczną ze sprzęgłem hydrokinetycznym. 3.3.16 Napęd wszystkich podzespołów zabudowy za pośrednictwem nabudowanego wysokoprężnego silnika spalinowego. 3.3.17 System zabezpieczony przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania przy pomocy zraszaczy. 3.3.18 Dodatkowy system zraszający zamontowany we wnętrzu ssawy. 3.3.19 Zbiornik wody zabezpieczony galwanicznie przed korozją o pojemności min. 1300 l . 3.3.20 Dodatkowy zbiornik wody 700 l . 3.3.21 Dysze wodne pod przednim zderzakiem oraz przy szczotce talerzowej. 3.3.22 Tylna klapa pojemnika otwierana i zamykana hydraulicznie. 3.3.23 Układ sterowania powodujący unoszenie całego wózka po włączeniu biegu wstecznego. 3.3.24 Myjka wysokociśnieniowa. 3.3.25 Rura do zbierania liści zamontowana na tylnej klapie zbiornika na zmiotki. 3.4. Zabudowa - solarko posypywarka 3.4.1. Rok produkcji min 2006. 3.4.2. Zbiornik na solankę min 1200 litrów. 3.4.3. Zbiornik na sól min 4 m3 wykonany ze stali nierdzewnej. 3.4.4. Podawanie produktu poprzez taśmę. 3.4.5. Układ natrysku solanką. 3.4.6. Zamykany dach. 3.4.7. Napęd hydrauliczny z podwozia pojazdu (możliwe różne napędy). 3.4.8. Oświetlenie robocze. 3.4.9. Oświetlenie ostrzegawcze. 3.4.10. Czujnik ostrzegawczy pusty zbiornik. 3.5. Dodatkowe wymagania: 3.5.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał autoryzację producenta oferowanej zabudowy w zakresie sprzedaży i serwisu na terenie RP. 3.5.2. Instrukcja obsługi w języku polskim. 3.5.3. Katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej. 3.5.4. Książka serwisowa. 3.5.5. Książka gwarancyjna. 3.5.6. Wykonawca dostarczy w momencie przekazania pojazdu wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do przerejestrowania. 3.5.7. Gwarancja min. 12 miesięcy. 3.5.8. Wykonawca dostarczy dodatkowy komplet, nowych szczotek zamiatających. 4. Dodatkowe wymagania: Wykonawca w ramach zamówienia zobligowany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość przejechanych kilometrów - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje, zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sroda21.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środa XXI Sp. z o.o. ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Środa XXI Sp. z o.o., ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, w siedzibie Spółki, poziom -1 (piwnica)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.