Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Łódź: Usługi w zakresie drukowania książek oraz pozycji wydawniczych -
materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych
dla Działu Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 98330 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie drukowania książek oraz pozycji wydawniczych - materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych dla Działu Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych Politechniki Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie drukowania książek oraz pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych dla Działu Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych Politechniki Łódzkiej w okresie jednego roku od podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla I części przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy PLN), Wadium dla II części przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1, 2.2 i 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1 i 1.4 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr 2B), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 3), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. 4 i 5), - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6A), - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6B), 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 2A), - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 1.04.2006r. do 31.03.2009r. dot. Drukowania książek o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług, jako Zał. nr 7A, oraz Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług Drukowania pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto - jako Zał. nr 7B. W przypadku zamówień dotyczących wydawnictwa seryjnego (cyklicznego) - Zamawiający oczekuje podania łącznej sumy zleceń na kwotę min. 100.000,00 PLN - w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN dla dwóch części przedmiotu zamówienia lub polisę w wysokości 50.000,00PLN, jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną z dwóch części przedmiotu zamówienia. (Zał. nr 8)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. 6A - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Zał. nr 6B - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 7A i/lub 7B - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług w ciągu ostatnich 3 lat (od 1.04.2006r. do 31.03.2009r.) dot. Drukowania książek o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług, jako Zał. nr 7A, oraz Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług dot. Drukowania pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług - jako Zał. nr 7B. W przypadku zamówień dotyczących wydawnictwa seryjnego (cyklicznego) - Zamawiający oczekuje podania łącznej sumy zleceń na kwotę min. 100.000,00 PLN - w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zał. nr 8 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN dla dwóch części przedmiotu zamówienia lub polisę w wysokości 50.000,00PLN, jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną z dwóch części przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Czas realizacji zamówienia - I część przedmiotu zamówienia - 10
- 3 - Posiadanie certyfikatu jakości - I część przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka
Dział Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych
ul. Wólczańska 223
90-924 Łódź
po uprzednim złożeniu wniosku pod wskazany adres - SIWZ odpłatna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Wólczańska 223 pokoj 110..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie "Sądu Ostatecznego" Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
- Druk i dostawa książki pn.: "Sylwester "Kris" Braun. Fotograf od powstania"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z plików pdf
- Aktualizacja i druk wydawnictwa promocyjnego pn. Atrakcje turystyczne Warmii i Mazur w wersji polskiej i angielskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.