eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaBudowa magazynu w Siemirowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Gdynia: Budowa magazynu w Siemirowicach.
Numer ogłoszenia: 98294 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magazynu w Siemirowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa magazynu w Siemirowicach. Poniżej kwoty 5.000.000 Euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.22.12.14 - Tunele drogowe zadaszone lub częściowo zadaszone 56.23.00.00 - 56.23.00.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 160.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz należących do Izby Inżynierów Budownictwa, c) dysponują uprawnionym geodetą (tyczenie, pomiary powykonawcze, wznowienie granic terenu), który musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie Ochrony Informacji Niejawnych, d) dysponują Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, e) dysponują przynajmniej jednym instalatorem systemu SAP, którzy posiada autoryzację lub zaświadczenie producenta o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru, f) dysponują instalatorami systemu alarmowego posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, g) dysponują osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli co najmniej poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie Ochrony Informacji Niejawnych (kierownik budowy, kierownicy robót i pracownicy mający dostęp do dokumentacji niejawnej), h) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej poufne, i) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA, j) dysponują akredytowanym przez ABW lub SKW systemem teleinformatycznym do klauzuli co najmniej poufne zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz rozdziału 8 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r., k) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat min. trzy roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł (każda robota budowlana). Za roboty o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie robót ogólnobudowlanych związanych ze wznoszeniem budynków w technologii tradycyjnej wraz z wykonaniem instalacji teletechnicznych (SSP, KD, SSWiN, CCTV), l) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500.000,00PLN, m) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,00zł. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) oświadczenie art. 22 ust 1 PZP, b) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, geodeta, pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych, instalator systemu SAP, instalatorzy systemów alarmowych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz danych dotyczących ochrony informacji niejawnych, c) oświadczenie wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadają wymienione w nim uprawnienia, d) kserokopia świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej poufne, e) kserokopię ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA, f) oświadczenie o dysponowaniu akredytowanym przez ABW lub SKW systemem teleinformatycznym do klauzuli co najmniej poufne, g) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, h) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500.000,00 PLN, i) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków w wysokości 500.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wniosku wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, o którym mowa w pkt. III.4 lit. g). Za każdą poprawną robotę budowlaną wykazaną w wykazie wykonanych robót Zamawiający przydzieli 10 pkt. Siedmiu Wykonawców z największą liczbą punktów zostanie zaproszonych do składania ofert.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, IV piętro, pokój 406..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, II piętro, pokój 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.