eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup sprzętu komputerowegodrukarek z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych z panelami LCD, serwerów, paneli LCD, terminali graficznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Kraków: Zakup sprzętu komputerowego: drukarek z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych z panelami LCD, serwerów, paneli LCD, terminali graficznych.
Numer ogłoszenia: 98291 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3921229, fax 012 3921438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego: drukarek z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych z panelami LCD, serwerów, paneli LCD, terminali graficznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego: drukarek z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych z panelami LCD, serwerów, paneli LCD, terminali graficznych. Wymagania techniczne, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 4A,4B,4C do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000,00 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez wykonawców, zgodnie z wykazem zamieszczonym w pkt 6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Wydział Organizacyjno-Administracyjny, II piętro, pokój nr 229..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, II piętro, pokój nr 238..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część zamówienia wspołfinansowana będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie z oryginalnymi nośnikami do tego oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa: a) 2 szt. serwerów wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych określonych poniżej, b) licencji na oprogramowanie, o którym mowa w pkt. a) wraz z oryginalnymi nośnikami do tego oprogramowania. Wymagania techniczne dotyczące serwerów, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w specyfikacji technicznej (część I), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4A do siwz. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000,00 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.26.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych, terminali graficznych, komputerów stacjonarnych z panelami LCD oraz paneli LCD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa: a) 2 szt. komputerów przenośnych typ I, b) 4 szt. - komputerów przenośnych typ II, c) 35 szt. terminali graficznych, d) 44 szt. komputerów stacjonarnych z panelami LCD, e) 80 szt. paneli LCD. Wymagania techniczne dotyczące ww. sprzętu, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 znajduje się w specyfikacji technicznej (część II), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4B do siwz. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000,00 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych, drukarek atramentowych, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, tonerów do drukarki laserowej, tuszy do drukarki atramentowej, tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa: a) 3 szt. drukarek laserowych, b) 8 szt. drukarek atramentowych, c) 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, d) 1 szt. projektora multimedialnego, e) 30 szt. tonerów do drukarki laserowej, f) 40 kompletów tuszy do drukarki atramentowej (komplet: 1 szt. tusz czarny + po 1 szt. tuszy kolorowych), g) 3 kompletów tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego (komplet: 1 szt. tusz czarny + po 1 szt. tuszy kolorowych). Wymagania techniczne dotyczące ww. sprzętu, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 znajduje się w specyfikacji technicznej (część III), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4C do siwz. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. Wielkość lub zakres całego zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000,00 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 32.32.20.00-6, 30.12.51.00-2, 29.83.63.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.