eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczePRZEBUDOWA I REMONT PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZY UL. 11-GO LISTOPADA 26 WRAZ Z FINANSOWANIEM WYKONANIA ZADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Numer ogłoszenia: 98245 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 68181 - 2016 data 03.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6552825, fax. 85 6552825.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II pkt 1.4.
  • W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb przebudowy i remontu pomieszczeń poradni specjalistycznych SPZOZ zajmujących część parteru w budynku mieszkalno-usługowym zlokalizowanym przy ul. 11-Listopada 26 w Siemiatyczach, a następnie wykonanie określonych robót remontowo-budowlanych, w tym konstrukcyjnych oraz instalacyjnych na podstawie w/w projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego wraz z finansowaniem wykonania zadania przez Wykonawcę lub instytucję finansową. 2)roboty remontowo- budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują także dostawę i montaż określonych elementów wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. - użytkowym, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3)Finansowanie inwestycji: a)wynagrodzenie płatne będzie w 84 (słownie: osiemdziesiąt cztery) miesięcznych równych ratach, z zastrzeżeniem, że: 1) pierwsza rata płatna będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym łącznie Strony sporządziły bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz Wykonawca. 2) kolejne raty płatne do ostatniego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu określonym zgodnie z pkt 1. b)Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c)wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką obowiązany będzie ponieść Zamawiający, d)raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT załącznik 10, e)raty - równe, stałe i niezmienne w okresie 84 miesięcy, f)waluta rozliczenia złoty polski PLN...
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb przebudowy i remontu pomieszczeń poradni specjalistycznych SPZOZ zajmujących część parteru w budynku mieszkalno-usługowym zlokalizowanym przy ul. 11-Listopada 26 w Siemiatyczach, a następnie wykonanie określonych robót remontowo-budowlanych, w tym konstrukcyjnych oraz instalacyjnych na podstawie w/w projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego wraz z finansowaniem wykonania zadania przez Wykonawcę lub instytucję finansową. 2)roboty remontowo- budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują także dostawę i montaż określonych elementów wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. - użytkowym, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3)Finansowanie inwestycji: a)wynagrodzenie płatne będzie w 84 (słownie: osiemdziesiąt cztery) miesięcznych równych ratach, z zastrzeżeniem, że: 1) pierwsza rata płatna będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym łącznie Strony sporządziły bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz Wykonawca. 2) kolejne raty płatne do ostatniego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu określonym zgodnie z pkt 1. b)Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c)wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką obowiązany będzie ponieść Zamawiający, d)płatności dokonywane będą na podstawie faktury VAT zgodnie z harmonogramem , e)raty - równe, stałe i niezmienne w okresie 84 miesięcy, f)waluta rozliczenia złoty polski PLN..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.