Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Skierniewice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2009r
Numer ogłoszenia: 98214 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1..3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, związanymi z realizacją planowanych do wykonania zadań inwestycyjnych, których realizację będzie zlecało Miasto Skierniewice w 2009r . Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217) 2) Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane. 3) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 4) dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego. 5) informowanie Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji inwestycji 6) Przygotowywanie sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego. 7) uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 8) Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb jednak pobytów będzie co najmniej 3 razy w tygodniu (w okresie realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych). Ponadto, na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na terenie budowy w przeciągu 3 godzin i podjęcia czynności objętych umową. 9) Wykonawca jest zobowiązany posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Przedmiot zamówienia składa się z odrębnych zadań inwestycyjnych Przedmiot zamówienia dotyczy odrębnych zadań inwestycyjnych, zapisanych w budżecie miasta na rok 2009 (z wyjątkiem zadań dotyczących : I etapu obwodnicy zachodniej, Rozbudowy ul. Widok od ul. Siennej do ul. Skłodowskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705 w Skierniewicach, Przebudowy ul. Łódzkiej, które będą zlecane do realizacji zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy robót budowlanych będzie przetarg nieograniczony. Zadania będą swym zakresem obejmowały: Budowy, przebudowy i remonty ulic, chodników, ścieżek pieszo rowerowych, parkingów. Do umowy Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał pisemne zlecenie z określeniem zadania, zakresu prac nadzorowanych oraz wartością wynagrodzenia, zgodnie z procentowym wskaźnikiem zaoferowanym przez Oferenta w odniesieniu do ceny Oferty firmy budowlanej wybranej przez Zamawiającego do realizacji zamówienia i będącego przedmiotem nadzoru. Wynagrodzenie netto za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, będzie stanowiło iloczyn zaproponowanego w ofercie procentu i wartości netto robót branży drogowej, określonej na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy robót budowlanych realizowanego zadania inwestycyjnego. Wynagrodzenie za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nie ulegnie zwiększeniu przy wzroście kosztów inwestycji do 20 % pierwotnej wartości umownej, w przypadku przekroczenia kosztów inwestycji powyżej 20% pierwotnej wartości umownej wówczas wartość tych usług - uzupełniające czynności nadzoru zostaną powierzone Wykonawcy odrębną umową o usługi uzupełniające. Szacowana wartość planowanych robót branży drogowej ok. 10 750 000,00zł w ramach szacowanej kwoty planuje się do wykonania ok. 26 zadań drogowych zapisanych do realizacji w budżecie miasta na rok 2009 z wyjątkiem zadań dotyczących : I etapu obwodnicy zachodniej, Rozbudowy ul. Widok od ul. Siennej do ul. Skłodowskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705 w Skierniewicach, Przebudowy ul. Łódzkiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zasadami Kodeksu cywilnego, wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, tj. wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiada uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania robót drogowych bez ograniczeń, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w Ustawie- Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1). Oświadczenie ( wg. załącznika 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, tzn.: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, tj. wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiada uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania robót drogowych (bez ograniczeń), przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, c) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, d) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj. - że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego; - w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi - gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) Oświadczenie dot. akceptacji postanowień i warunków zamówienia ( wg. załącznika 3) tj. a) oświadczenie że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, b) oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż: - wartość faktur netto o nie przekroczy ceny netto obliczonej jako iloczyn zaproponowanego w ofercie procentu i wartości netto robót branży drogowej, określonej na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy robót budowlanych realizowanego zadania inwestycyjnego, - Wykonawca za pełnienie funkcji inspektora nadzoru będzie wystawiał faktury po wystawieniu faktury przez Wykonawcę robót budowlanych. c) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, d) oświadczenie, iż Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane związane z realizacją planowanych w budżecie miasta na rok 2009 do wykonania zadań inwestycyjnych, których realizacja rozpocznie się w 2009r., co najmniej 3 razy w tygodniu (w okresie realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych). Ponadto, na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na terenie budowy w przeciągu 3 godzin i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. e) oświadczenie iż Wykonawca posiada telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. B. DOKUMENTY 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) kopia stosownych dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane osoby ze strony Wykonawcy, która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1) tj. uprawnienia do nadzorowania robót drogowych bez ograniczeń. 3) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podleganie obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 7 składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice,
Wydział Realizacji Inwestycji
96-100 Skierniewice,
ul. Rynek 1,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1, pok. nr 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu skierniewickiego
- Zakup i dostawa ergonomicznych zestawów do pracy stojącej oraz krzeseł ergonomicznych dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- ,,Świadczenie usług cateringu do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Grzegorzewskiej w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 115380E w m. Nowy Ludwików
- Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy modernizacji infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa Centrum Komunikacyjnego etap I z parkingiem wielopoziomowym typu Park&Ride w Busku-Zdroju"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Roboty budowlane niwelujące bariery architektoniczne w budynku SOSW w Nowym Mieście nad Pilicą
- Pełnienie nadzoru inwestor. w ramach zadania pn. "Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. Solidarności 90" - przebudowa części pomieszczeń siedziby Urzędu Dz. w Warszawie -nr postęp.: 45/ZP/25
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji wybranych inwestycji przez Powiat Rypiński
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Lokalnie na rzecz transformacji podregionu bielskiego" - wykonanie parku kieszonkowego przy ul. Zamkowej w Czechowicach-Dz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.