eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE GRAFICZNE PROJEKTU, WYKONANIE, WYDRUK I DOSTAWĘ MATRIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU INKUBATOR SPOŁECZNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NARZĘDZIEM PROMOCJI EKONOMII SPOŁECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE GRAFICZNE PROJEKTU, WYKONANIE, WYDRUK I DOSTAWĘ MATRIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU INKUBATOR SPOŁECZNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NARZĘDZIEM PROMOCJI EKONOMII SPOŁECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM
Numer ogłoszenia: 98211 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.it.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE GRAFICZNE PROJEKTU, WYKONANIE, WYDRUK I DOSTAWĘ MATRIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU INKUBATOR SPOŁECZNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NARZĘDZIEM PROMOCJI EKONOMII SPOŁECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne projektu materiałów promocyjnych, wykonanie, wydruk materiałów promocyjnych i dostawa do siedziby Zamawiającego dla Projektu Inkubator społecznej przedsiębiorczości narzędziem promocji ekonomii społecznej w województwie świętokrzyskim - Usługi drukowania i dostawy - 79823000-9 (CPV), Usługi projektów graficznych - 79822500-7 (CPV), Artykuły informacyjne i promocyjne 39294100-0 (CPV),zwanego dalej w skrócie przedmiotem zamówienia. Opis Przedmiotu zamówienia: 1) Ulotka + projekt graficzny (ilość 1 000 sztuk) -format: A4 bigowana na 2, kolor 4+4, Papier: Kreda o gramaturze min. 200 g na m2, Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. 2) Roll - up + projekt graficzny (ilość 1 sztuk) -wymiar: 85 x 200 cm, Konstrukcja: Aluminiowa, Kaseta: Z systemem rolującym, boki wykonane z półprzezroczystego czarnego plastiku, Po rozwinięciu wydruku maszt nie wystaje ponad górną listwę, Grafika: Pełny kolor, wydruk wysokiej jakości powlekany satynowym laminatem, Materiał: Wodoodporny, nieprzepuszczający promieni słonecznych, Dodatki: Funkcjonalna torba transportowa, Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. 3) Długopis + projekt graficzny (ilość 1 000 sztuk) -Materiał: Metal; Korpus długopisu wykonany z oksydowanego aluminium; Kolor: Klip, końcówka, ozdobne pierścienie: srebrny, Kolor korpusu: Niebieski, Wkład: Niebieski, Wymiary: 135 mm na 10 mm (+- 2 mm), Miejsce pod oznakowanie: 65 mm x 6 mm, Nadruk: 1 kolor z dwóch stron korpusu długopisu, Metoda nadruku: Laser. 4) Teczka ofertowa + projekt graficzny (ilość 1 000 sztuk) -format: A4, Papier: Karton o gramaturze min. 300 g na m2, dwustronnie bielony, Kolor: 4+0, Wykończenie: Sztancowanie, folia błysk, Grzbiet: min. 5 mm, Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. 5) Reklamówka + projekt graficzny (ilość 1 000 sztuk) -Wymiary: 30 x 40 cm (+- 2 cm), Materiał: Folia nieprzezroczysta, grubość min. 80 mikronów, Kolor: Biały, Nadruk: Sitodruk, 1 kolor, dwustronny, Wykończenie: Torba typu market, Uchwyt wzmocniony - zakładka górna 8 cm, Wytrzymałość: do ok. 7 kg. 6) Notesy + projekt graficzny (ilość 1 000 sztuk) -format: A4, Papier: Offset min. 80 gr, Ilość kartek w bloczku: 25szt., Kolor: 4+0, Okładka: Okładka Pełna- przód i tył notesu, Okładka papier kreda 80 gr + lakier błysk kolor 4+0, Wykończenie: Klejony przy krótszej krawędzi, Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Uwaga: - Wszystkie materiały promocyjne muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, - Projekty graficzne materiałów promocyjnych wymagają akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem ich wydruku, - autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi do wszystkich projektów graficznych materiałów promocyjnych stanowiących przedmiot zamówienia zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik itd.), a także materiałów promocyjnych (w zakresie w jakim dotyczą) przechodzą na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zagnańska 84 25-528 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zagnańska 84 25-528 Kielce, II piętro - pokój nr 6 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, w ramach projektu pn.: Inkubator społecznej przedsiębiorczości narzędziem promocji ekonomii społecznej w województwie świętokrzyskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.