To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-14
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 68/PN/15 na dostawę worków foliowych.
Numer ogłoszenia: 9816 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309246 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 68/PN/15 na dostawę worków foliowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 3. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierała co najmniej: rodzaj i nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta, rozmiar lub pojemność oraz informację, że posiada atest higieniczny. 4. Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 8.00-14.00 do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 8. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 5 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 9. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. 10. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 11. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- Helplast J. Hadasik, M. Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13192,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16801,80
Oferta z najniższą ceną: 5082,36 / Oferta z najwyższą ceną: 16801,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Remont wentylatora głównego typu WPK-3,9 nr 1 dla Oddziału KWK Ruda Ruch Halemba
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi dla Oddziału KWK Ruda w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
- Budowa parkingu przy ulicy Racławickiej - Kosynierów w Rudzie Śląskiej
- Gospodarowanie odpadami innymi niż niebezpieczne o kodzie 07 02 99 (w tym transport, zbieranie, przetwarzanie odpadów) na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda
- Świadczenie ochrony przeciwpożarowej wraz z usługami ratowniczo - gaśniczymi oraz prowadzeniem interwencji związanych z miejscowymi zagrożeniami powstałymi na terenie powierzchni zakładu górniczego KWK Ruda w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych oraz eksploatacyjnych części kompatybilnych z bioreaktorem orbitalnym Kuhner SB10-X"
- 266_Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE (04/ZP/2025)
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w ramach modernizacji (w podziale na części)
- "Dostawa materiałów sanitarnych i higienicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. i jej Oddziałów".
- P.35.2025 Zakup i dostawa worków foliowych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.