eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Szczecin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 98140 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 20 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu. 2) wypełnione załączniki nr 1.1 - 1.20 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 15 w budynku przy ul. Broniewskiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery okrężne proste i zakrzywione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 25 -10 sztuk, 2.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 28-29- 10 sztuk, 3.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 32-33 - 5 sztuk, 4.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 21 -3 sztuki, 5.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 25 -15 sztuk, 6.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 28-29 -20 sztuk, 7.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 32-33 - 5 sztuk, Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery do żylaków odbytu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler do żylaków odbytu metodą LONGO rozmiar 33mm lub równoważny- 5 sztuk.Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery liniowe z nożem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 55mm-65mm jednorazowego użytku- 80 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego z nożem 55mm-65mm -40 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 75mm-85mm jednorazowego użytku -40 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego z nożem 75mm-85mm -20 sztuk 5. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 100mm jednorazowego użytku -5 sztuk 6. Magazynek do staplera liniowego z nożem 100mm- 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-9, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Staplery liniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 55mm-60mm jednorazowego użytku- 40 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego bez noża 55mm-60mm -10 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 90mm jednorazowego użytku- 40 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego bez noża 90mm -20 sztuk 5. Stapler liniowy dwurzędowy do niskiego zamknięcia odbytnicy 39mm - 10 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Staplery skórne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler skórny na 35 zszywek -250 sztuk 2. Narzędzia do ściągania klipsów skórnych jednorazowego użytku -100 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Staplery i trokary naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler naczyniowy 45mm jednorazowego użytku do chirurgii transplantacji wątroby trzyrzędowy z nożem -70 sztuk 2. Magazynek do staplera trzyrzędowego naczyniowego 45mm -35 sztuk 3. Jednorazowy trokar ostrzowy o średnicy 12,9 mm, dł. 100 mm, kompatybilny z w/w staplerem. - 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Staplery laparoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy trzyrzędowy z nożem 60mm jednorazowy -5 sztuk 2. Magazynek do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego do tkanki cienkiej, normalnej, grubej- 15 sztuk 3. Trokar bezpieczny do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego- 20 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klipsownice automatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów małych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -150 sztuk 2. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnich (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -150 sztuk 3. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnio-dużych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -60 sztuk 4. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów duzych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 60 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Klipsy polimerowe wraz z dzierżawą klipsownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy polimerowe bardzo duże -320 sztuk, 2. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów bardzo dużych- 1 sztuka Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klipsy tytanowe wraz z dzierżawą klipsownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe małe -3 000 sztuk 2. Klipsy tytanowe średnie- 3 000 sztuk 3. Klipsy tytanowe średnio-duże -4 000 sztuk 4. Klipsy tytanowe duże -2 000 sztuk Dzierżawa 1. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów małych -8 sztuk 2. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnich -8 sztuk 3. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnio-dużych -4 sztuk 4. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów dużych -4 sztuk 5. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-dużych- 6 sztuk 6. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów dużych- 6 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z dzierżawą klipsownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Magazynki klipsów średnio-małych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku,, 1 magazynek = 12 klipsów- 36 magazynków 2. Magazynki klipsów średnio-dużych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku, 1 magazynek = 8 klipsów -48 magazynków Dzierżawa 1. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 350mm do klipsów średnio-małych -2 sztuki 2. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 370mm do klipsów średnio-dużych - 2 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Trokary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar bezpieczny bezostrzowy 5mm jednorazowego użytku -30 sztuk 2. Trokar bezpieczny bezostrzowy 12mm jednorazowego użytku -500 sztuk 3. Igła Veresa 150mm jednorazowego użytku jałowa -500 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Końcówki do noża harmonicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 14cm -15 sztuk 2. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 36cm -15 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.13 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Staplery okrężne zakrzywione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego)- 3 sztuki 2. Trans oralny system wprowadzania główki do okrężnego staplera laparoskopowego (wersja przedłużona) 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) -3 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.14 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gumki do podciągania naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gumka do podciągania naczyń 2,0-2,5mm, dł. 65-75cm czerwona, niebieska, żółta, biała (do wyboru przez Zamawiającego) -2 500 sztuk. Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.15 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Staplery laparoskopowe proste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy prosty jednorazowego użytku 35mm -4 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.16 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Worki laparoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek laparoskopowy jednorazowego użytku 15mm do pobierania próbek- 5 sztuk. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.17 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ średnio-duże -120 sztuk. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.18 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Staplery zamykająco tnące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką jednorazowego użytku o długości linii cięcia 40 mm. -6 sztuk 2. Magazynek do staplera z zakrzywioną głowicą o długości linii cięcia 40mm.- 3 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.19 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pojemniki do transportu materiału chirurgicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 120 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 100 sztuk 2. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 155 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 100 sztuk 3. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 190 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 300 sztuk 4. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 366 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -300 sztuk 5. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 520 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 400 sztuk 6. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 850 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 300 sztuk 7. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 1200ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -600 sztuk 8. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 3400 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 600 sztuk 9. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 5600 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -600 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.