Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Stare Miasto: Budowa Innowacyjno - Integracyjnego Ośrodka Edukacji Przedszkolnej w miejscowości Stare Miasto
Numer ogłoszenia: 98088 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Innowacyjno - Integracyjnego Ośrodka Edukacji Przedszkolnej w miejscowości Stare Miasto.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane przedszkola samorządowego 5 oddziałowego. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem wentylowanym, pokrytym papą termozgrzewalną. Powierzchnia zabudowy obiektu wynosi 847,33 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 1245,48 m2, kubatura wynosi 6670 m3. Budynek realizowany w systemie tradycyjnym, murowany z zastosowaniem elementów prefabrykowanych, zakres robót zgodny z przedmiarem robót: roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty murowe, elementy żelbetowe budynku, konstrukcja dachu, pokrycie dachu, opierzenia budynku, stolarka okienna PCV biała o U=1,5 w/m2K z okleiną w kolorze orzech, świetliki dachowe w konstrukcji aluminiowej. Rozbiórka istniejącego murowanego budynku gospodarczego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Posiada doświadczenie zawodowe Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. , w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. / Dz. U. Nr 87 poz. 605 / 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ARTYKUŁU 22 UST. 1 ustawy Pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do FORMULARZA OFERTY 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. sprawozdania finansowego określającego obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe 6. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 10. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY 11. Wypełniony formularz KARTY GWARANCJI I SERWISU 12. Podpisany KOSZTORYS OFERTOWY 13. Zaparafowany PROJEKT UMOWY.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj w Karnicach
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ROBOTY BUDOWLANE - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU AKTYWNY MALUCH 2022-2029
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





