eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa systemów informatycznycheWyniki, elektronicznej obsługi kolejek, serwerów i wyposazenia wraz z instalacją i wdrożeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Łódź: Dostawa systemów informatycznych: eWyniki, elektronicznej obsługi kolejek, serwerów i wyposazenia wraz z instalacją i wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 98016 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów informatycznych: eWyniki, elektronicznej obsługi kolejek, serwerów i wyposazenia wraz z instalacją i wdrożeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch pakietów: Pakiet nr 1 - Dostawa licencji, sprzętu oraz wdrożenie modułu eWyniki. moduł eWyniki (licencje , oprogramowanie, wdrożenie) - 1 szt. serwer do obsługi i wdrożenia modułu eWyniki - 1 szt. Pakiet nr 2 - Dostawa systemu elektronicznej obsługi kolejek w Rejestracji Centralnej i Poradniach Specjalistycznych oraz zakup systemu wyświetlania informacji dla pacjentów. Dostawa, montaż i instalacja sprzętu i oprogramowania: wyświetlacze punktowe LED - 25 szt. biletomaty - 2 szt. telewizory / monitory LED wraz z terminalami - 10 szt. zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. serwer do obsługi elektronicznych kolejek - 1 szt. oprogramowanie systemu kolejkowego /wyświetlaczy LED wraz z licencjami i integracją z systemem ESKULAP- 1 szt. infrastruktura sieci elektrycznej i komputerowej LAN (integrująca poszczególne elementy dostarczonego systemu kolejkowego)- 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury informatycznej Zamawiającego o niezbędny sprzęt i oprogramowanie zapewniające uruchomienie w Szpitalu SP ZOZ MSW w Łodzi innowacyjnych systemów informatycznych służących usprawnieniu obsługi i jakości obsługi pacjenta na Rejestracji Centralnej i w Poradniach Specjalistycznych oraz ułatwienie dostępu pacjentów do wyników wykonanych badań laboratoryjnych i radiologicznych poprzez udostępnienie ich za pomocą sieci internet w Portalu eRejestracja wdrożonym w ramach poprzedniego Projektu Unijnego oraz bezpośrednio w medycznym systemie informatycznym Szpitala- ESKULAP dla lekarzy zatrudnionych w Szpitalu SP ZOZ MSW w Łodzi zgodnie z wyszczególnieniem w dalszej części postępowania, poprzez: a. Dostawa oprogramowania systemu kolejkowego i systemu eWyniki, dostawa wymaganych ilości licencji oprogramowania. b. Usługi wdrożeniowe systemu eWyniki i systemu kolejkowego. c. Integracja z funkcjonującym w Szpitalu SP ZOZ MSW w Łodzi medycznym oprogramowaniem ESKULAP Powyższe oprogramowanie objęte jest nadzorem autorskim producenta, po stronie Wykonawcy leży zapewnienie, że w złożonej ofercie, Wykonawca uwzględnił koszt związany z pozyskaniem informacji na temat istnienia technicznych możliwości doprowadzenia do fizycznego połączenia (integracji) systemu działającego u Zamawiającego ESKULAP z systemami: elektronicznej obsługi kolejek i eWyniki oferowanymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszty pozyskania wiedzy i niezbędnej dokumentacji lub/i licencji dotyczącej działającego u Zamawiającego systemu HIS (ESKULAP), w celu przygotowania oferowanych modułów do podłączenia ich do systemu HIS Zamawiającego. Wykonawca winien również uwzględnić koszty fizycznego podłączenia modułów do systemu HIS Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić oświadczenie w powyższej sprawie do oferty - załącznik nr 9 d. Dostawa sprzętu dla systemu kolejkowego, w tym: urządzeń do prezentacji kolejek, wyświetlania informacji dla pacjentów, wydawania biletów, oraz serwerów dla systemu kolejkowego i dla modułu/systemu eWyniki wraz z konfiguracją z oprogramowaniem. e. Zaplanowanie i budowa infrastruktury sieci elektrycznej i komputerowej LAN dla połączenia i integracji w całość poszczególnych urządzeń składowych systemu kolejkowego f. Świadczenie usług gwarancyjnych, serwisu i nadzoru autorskiego wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia. g. Świadczenie usług nadzoru autorskiego tj. aktualizacji oprogramowania poprzez bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, a które system wykorzystuje lub na których opiera swoje założenia funkcjonalne. Świadczenie usług serwisu oprogramowania i wsparcia technicznego w tym: bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu, obsługa bieżącej kontroli oddanego do użytkowania systemu, udzielanie konsultacji oraz stała aktualizacja dokumentacji systemu w toku wprowadzanych zmian w oprogramowaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.12.10 - 30.23.12.10 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.14.42.00 - Maszyny do wydawania biletów 42.99.12.30 - Drukarki do biletów 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Pakietu nr 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi dokument np. w formie referencji, poświadczający należyte wykonanie lub wykonywanie min. 2 dostaw systemów kolejkowania obejmujących minimum 20 stanowisk obsługi na 1 pojedynczy system o wartości zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN każda z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów; Oświadczenie dot. dokumentów poświadczających spełnienie wymogów technicznych urządzeń - załącznik nr 8.; Informacja katalogowa / dokumentacja techniczna w języku polskim / angielskim z parametrami wszystkich urządzeń zastosowanych do wykonania przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zamawiającego. Oświadczenie dotyczące dokumentów poświadczających spełnienie wymogów funkcjonalności oprogramowania oraz integracji przedmiotu zamówienia z istniejącym systemem informatycznym -załącznik nr 9 Zaświadczenie potwierdzające, iż firma jest właścicielem lub posiadaczem praw o których mowa w zał. nr 9. - załącznik nr 10

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, załącznik nr 2 - formularz cenowy, załącznik nr 2a -parametry techniczne/funkcjonalne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie IV.2 E - usługi publiczne). Projekt: Zwiększenie efektywności zarządzania, poprawa dostępności usług oraz wzrost jakości opieki SP ZOZ MSW w Łodzi poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań umożliwiających wspieranie procesów gromadzenia, przepływu i ochrony informacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.