eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalinznak spr. I /SO/6/08 Wykonanie systemu telewizji dozoru CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu ul. Sądowa 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Koszalin: znak spr. I /SO/6/08 Wykonanie systemu telewizji dozoru CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu ul. Sądowa 2
Numer ogłoszenia: 97999 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428742, fax 094 3423755, 3428897.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak spr. I /SO/6/08 Wykonanie systemu telewizji dozoru CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu ul. Sądowa 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu telewizji CCTV - prowadzenie trasy kablowej, - montaż 16 szt. kamer, - montaż rozdzielnicy R-CCTV, - rejestracja, - zasilenie i uruchomienie systemu CCTV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium należy wnieść do dnia 30. 05. 2008 r. do godz.11:00 w wysokości : 1740,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art.22 i 24 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp. 6. Ogólne warunki umowy podpisane przez Wykonawcę. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał ( w przepadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty), 8. Kosztorys ofertowy musi zawierać wykaz materiałów i urządzeń wraz z cenami materiałów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt.2 do 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koszalinie ul. Waryńskiego 7 pokój nr 138 , I - piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koszalinie ul. Waryńskiego 7 pokój nr 138 , I - piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.