Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz
mrożonych II
Numer ogłoszenia: 97950 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie od podpisania umowy do 30.06.2008 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.19., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.12.00 - 01.12.12.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.11.20 - 01.12.11.20 01.12.13.20 - 01.12.13.20 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.13.40 - 01.12.13.40 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.13.13.13 - 01.13.13.13 Oryginalny kod CPV: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; c)Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy- pokój nr 21 Dział zamówień publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy- SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 1.19.; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 do SIWZ; e) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ; f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do złożenia oraz podpisania oferty przetargowej. i) Umowę spółki cywilnej - w przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Botwina pęczek- min 200g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Botwina pęczek- min 200g; 150 pęcz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogórki spod osłon długie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki spod osłon długie, 50 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogórki spod osłon krótkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki spod osłon krótkie, 50 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomidory spod osłon.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidory spod osłon, 20 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzodkiewka czerwona okrągła- waga główek rzodkiewek z 1 pęcz. -min. 100 g.ilość główek w pęczku 13-15..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzodkiewka czerwona okrągła- waga główek rzodkiewek z 1 pęcz. -min. 100 g.ilość główek w pęczku 13-15., 100 pęcz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzodkiewka biała podłużna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzodkiewka biała podłużna, 10 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalarepa- waga 1 szt. min 200g..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalarepa- waga 1 szt. min 200g., 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sałata zielona karbowana- waga 1 szt. min 200g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałata zielona karbowana- waga 1 szt. min 200g, 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sałata zielona masłowa- waga 1 szt. min 200g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałata zielona masłowa- waga 1 szt. min 200g, 350szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ziemniaki młode polskie o średnicy min 5cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki młode polskie o średnicy min 5cm, 350kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szpinak świeży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpinak świeży, 100kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kapusta biała - waga 1 szt min 800g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała - waga 1 szt min 800g, 80szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kapusta włoska - waga 1 szt min 800g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta włoska - waga 1 szt min 800g, 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kalafior- waga kwiatu min 500g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafior- waga kwiatu min 500g, 100szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Marchew- waga 1 pęcz. Części jadalnej/korzeń/-min 300g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew- waga 1 pęcz. Części jadalnej/korzeń/-min 300g, 640 pęcz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ogórki gruntowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki gruntowe, 30kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Truskawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Truskawki, 150 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rabarbar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rabarbar, 100kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone: Czarna porzeczka mrożona 90 kg, Mieszanka warzywna 3 składnikowa mrożona: (brokuł, kalafior, marchew plastry) 50 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce mrożone: Czarna porzeczka mrożona 90 kg, Mieszanka warzywna 3 składnikowa mrożona: (brokuł, kalafior, marchew plastry) 50 kg, 140kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Koszyka w Głuchołazach
- Poprawa efektywności energetycznej Publicznego Przedszkola nr 2 w Głuchołazach oraz zapewnienie dostępności architektonicznej budynku w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





