Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Białystok: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów esksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 9791 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku, ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, fax 085 7404895.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WSSE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów esksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. 5. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddawane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą mieć pojemność oraz wydajność co najmniej taką, jaka została podana w powyższej tabeli. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 6. Wymagania odnośnie opakowań materiałów eksploatacyjnych: a) opakowania, w których dostarczane będą materiały eksploatacyjne, muszą posiadać m.in. czytelną nazwę producenta, listę kompatybilności (typy urządzeń: drukarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz komunikat określający termin gwarancji b) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem wykonawcy; c) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą być zaplombowane lub zapieczętowane w inny sposób, uniemożliwiający naruszenie, dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem zawartości. 7. Warunki odnośnie gwarancji materiałów eksploatacyjnych: a) okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego; b) w przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie; c) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby zamawiającego, na własny koszt; d) w przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. e) w przypadku dostarczenia przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca gwarantuje: - zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych; - bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; - w sytuacji, gdy zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. 8. Dodatkowe wymagania: a) dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy do zamawiającego; b) wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki; w związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru; wykonawca może dokonać odbioru zużytych pojemników również w inny sposób, w porozumieniu i za zgodą zamawiającego, np. wysyłka kurierem na koszt wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą - art. 24 ust. 4 w/w ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 2); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka stacja sanitarno - Epidemiologiczna ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, pok. Nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka stacja sanitarno - Epidemiologiczna ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





