eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla beneficjentów projektu Aktywni w sieci.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Gdańsk: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla beneficjentów projektu Aktywni w sieci.
Numer ogłoszenia: 9789 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku , ul. Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3423150, faks 58 3423151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla beneficjentów projektu Aktywni w sieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet. 1) Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 6 placówek w 8 lokalizacjach wymienionych w tabeli nr 1 w siwz. 2) Zamawiający wymaga, aby Zleceniobiorca dostarczył wszelkie wyposażenie sieciowe, urządzenia i oprogramowanie niezbędne do realizacji usługi. 3) W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu, Zleceniobiorca będzie zobowiązany do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy i wymiany wyposażenia, urządzeń oraz oprogramowania, o których mowa w pkt. 2. 4) Czynności opisane w punkcie 3 nie dotyczą prac związanych z awariami komputerów, które nie wynikają z winy Zleceniobiorcy, ani nie dotyczą wymiany przez Zamawiającego komputerów na inne. 5) Zamawiający wyraża zgodę na ingerencję w oprogramowanie komputerów, do których ma zostać podłączona sieć Internet. 6) Zamawiający jest skłonny kupić urządzenia wymagana do podłączenia sieci Internet, w cenie maksymalnej 1 PLN za sztukę. 7) Wymagania na parametry techniczne usługi dla jednej lokalizacji (identyczne dla każdej lokalizacji): a) Technologia dostarczenia łącza internetowego jest dowolna. b) Zamawiający wymaga, by: - dostęp do sieci Internet był możliwy przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, - minimalna prędkość transmisji danych wynosiła: do komputera (downstream): minimum 2 Mbit na s, od komputera (upstream): minimum 256 kbit na s. c) Nie dopuszcza się ustanawiania przez Zleceniobiorcę limitów na wielkość transferu i czas transmisji danych. d) Nie dopuszcza się możliwości zmniejszenia szybkości pobierania i wysyłania danych po przekroczeniu określonego poziomu ilości pobranych-wysłanych danych. e) Wymagane jest uruchomienie usługi dostępu do sieci Internet we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach znajdujących się w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. f) Zleceniobiorca jest zobowiązany uruchomić usługę na wszystkich wskazanych przez Zamawiającego komputerach (liczba komputerów dla poszczególnych lokalizacji oraz ich parametry techniczne została określona w tabeli 1). g) Dostarczony zestaw urządzeń dostępowych musi być skonfigurowany w taki sposób, by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu. h) W przypadku braku możliwości technicznych automatycznego podłączenia do sieci Internet po włączeniu komputera, Zleceniobiorca powinien dostarczyć kompletna i jednoznaczną instrukcję postępowania użytkownika, w celu uruchomienia tego dostępu. 8) Warunki gwarancji i obsługi awarii. a) Zleceniobiorca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz o planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia. b) Zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będą przyjmowane przez Zleceniobiorcę: a. telefonicznie przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) w godz. 9:00 - 22:00, b. całodobowo emailem na adres wskazany przez Zleceniobiorcę. c) Zleceniobiorca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania napraw gwarancyjnych, których celem jest przywrócenie dostępu do Internetu i rozwiązanie zaistniałych (zgłoszonych) problemów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. d) Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub jeżeli będzie to możliwe w sposób zdalny. e) Zleceniobiorca będzie zobowiązanych do usuwania usterek niezawinionych przez użytkownika komputera i związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sieci Internet. 9) Warunki dodatkowe Zamawiający gwarantuje minimalną liczbę 8 lokalizacji w całym okresie trwania umowy. a) Zamawiający wyraża zgodę na udostępnienie kopii dokumentów NIP, REGON, Statut oraz numeru dowodu osobistego osoby upoważnionej do podpisywania umowy. b) Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół, sporządzony w terminie siedmiu dni od daty aktywowania usługi we wszystkich lokalizacjach, podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń. c) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. d) Zamawiający nie jest zarządcą wszystkich budynków i pomieszczeń we wskazanych lokalizacjach. W tej sytuacji wszelkie pozwolenia na instalacje urządzeń w wyżej wymienionych obiektach może wydać wyłącznie zarządca budynku. W związku z powyższym w celu uzyskania zgody na montaż urządzeń w budynkach należy zwrócić się bezpośrednio do zarządców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w przypadku konieczności zapewnienia innym beneficjentom projektu dostępu do sieci Internet, o ile istnieją możliwości techniczne.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w wysokości 350,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (oryginał lub poświadczona zgodnie z zasadą reprezentacji za zgodność z oryginałem kopia) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, ul. Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk - kancelaria, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, ul. Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk - kancelaria, pok. nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane jest w ramach projektu Aktywni w Sieci - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.