eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem "Przebudowę pomieszczeń w budynku nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 97899 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Gdynia: Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem "Przebudowę pomieszczeń w budynku nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58546-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67035-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467, faks 58 72 60 338, e-mail zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem "Przebudowę pomieszczeń w budynku nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D25A/252/3-14rj/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem "Przebudowę pomieszczeń w bud. nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1". 2. Miejsce robót: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1. 3. Zakres prac określony został w: Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ), Architektura Projekt Budowlany (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ), Architektura Projekt Wykonawczy (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ), Instalacja Grzewcza Projekt Budowlany (załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ), Instalacja Grzewcza Projekt Wykonawczy (załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ), Gazy Medyczne Projekt Budowlany (załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ), Gazy Medyczne Projekt Wykonawczy (załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ), Instalacje Elektryczne i teletechniczne Projekt Budowlany (załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ), Instalacje Elektryczne i teletechniczne Projekt Wykonawczy (załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ), Inwentaryzacja (załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ), Przedmiary (załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 19 do niniejszej SIWZ), Wentylacja Projekt Budowlany (załącznik nr 20 do niniejszej SIWZ), Wentylacja Projekt Wykonawczy (załącznik nr 21 do niniejszej SIWZ), Wod - Kan Projekt Budowlany (załącznik nr 22 do niniejszej SIWZ), Wod - Kan Projekt Wykonawczy (załącznik nr 23 do niniejszej SIWZ). 4. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w przedmiarach robót (załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ) należy traktować, jako rozszerzenie opisu robót. Przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania robót budowlanych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na oferowany przedmiot na okres 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Bieg i termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, który posiada świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych "E" i "D" oraz posiadający uprawnienia do projektowania realizujących na terenie Zamawiającego roboty budowlane obejmujące swoim zakresem "Przebudowę pomieszczeń w bud. nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1 i Wykonawcy i podwykonawcy zobowiązują się do przestrzegania wszystkich przepisów prawa pracy w odniesieniu do pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, wymagania w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostało opisane w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ - wzór umowy. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Ogólne wytyczne wykonania robót budowlanych: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określono w projekcie budowlanym na który wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz z kosztorysami nakładczymi oraz branżowymi projektami wykonawczymi, - Roboty budowlane. - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej. - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej. - Wentylacja. - Gazy medyczne. - Instalacje elektryczne. Roboty, których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych przebudowy i budowy instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. 12. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe, - ścianki działowe, - sufity podwieszone, - posadzki, - drzwi i przegrody systemowe, - parapety okienne, - roboty wykończeniowe, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń sanitarnych, - badanie instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD, - instalacji SSP, - dźwigi szpitalne. 13. Rozbiórki. W obszarze objętym opracowaniem rozebranie szeregu ścianek działowych z demontażem wszystkich drzwi i wygrodzeń wewnętrznych. przewiduje się zerwanie warstw posadzkowych na wszystkich stropach oraz gresowych okładzin klatek schodowych. Należy rozebrać wszystkie stropy podwieszone oraz obudowy instalacji. Do rozbiórki przewidziano wszystkie instalacje z wyjątkiem zasilania c.o., pionów kanalizacji sanitarnej. 14. Roboty budowlane. Ściany nowe należy wykonać w systemie GK na ruszcie stalowym z podwójną płytą w wygrodzeniach o wymaganej odporności pożarowej także zastosować system GK 12cm. Naświetla w ścianach na drogach ewakuacyjnych z profili aluminiowych w klasie - EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60.Nowe nadproża w systemie GK. Stropy wymagają przebudowy w zakresie uzyskania odporności ogniowej - REI60 projektuje się osiągnąć przez obudowę blachy trapezowej podwójna płytą GK ognioochronną 2x 1,25 na ruszcie stalowym. Dach zakres ingerencji w dach jedynie w zakresie wykonania klap oddymiających klatek schodowych. Drzwi - Drzwi zewnętrzne - wejścia głównego należy wymienić do wymaganej szerokości wyjścia ewakuacyjnego z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne w wykonaniu ciepłym. Okna - wszystkie okna istniejące (PVC) pozostają bez zmian. Parapety - wewnętrzne nowe z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany pod parapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. Uzupełnić okno w klatce schodowej wg projektu architektury. 15. Roboty izolacyjne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe - na nowych posadzkach standardowa folia PE 0,1. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji -"TARAS-BASEN". Izolacje termiczne - bez zmian. Izolacje akustyczne - warstwy podposadzkowe na stropach należy ułożyć warstwę styropianu, odpowiednio dobierając ich grubość w celu utrzymania obecnego poziomu posadzek wszystkich kondygnacji. Warstwy te stanowić będą izolację akustyczną stropów. Izolacje p.poż - wykonać uzupełnienie izolacji p. poż. elementów konstrukcji stalowej i blachy stropów miedzy kondygnacyjnych - ok. 300 m2. 16. Roboty instalacyjne szczegóły zawierają projekty branżowe Wentylacja - istniejące grawitacyjne kanały wentylacyjne, które zostaną wykorzystane dla celów nowych potrzeb, w kabinach hig-sanitarnych stosować wentylatory z czujnikiem wilgotności i opóźnieniem wyłączania oświetlenia. Wentylacja mechaniczna - we wszystkich Izolatkach i pomieszczeniach zbiorowego podawania cytostatyków, w.m. z filtrem HEPA. Przestrzenie central wentylacyjnych wygłuszyć należy wełną mineralną - wymagany "certyfikat dla przedsiębiorców" o substancjach zubażających warstwę ozonowa oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Klapy oddymiające klatki schodowe, o powierzchni czynnej oddymiania minimum 5% powierzchni podłogi klatki schodowej. System uruchamiany automatycznie od czujki dymowej zlokalizowane pod stropem na każdej kondygnacji klatki schodowej. Wod-kan - piony kanalizacyjne - pozostają bez zmian, z wyjątkiem nowych lokalizacji. Piony ciepłej i zimnej wody - w całości do wymiany Instalacja wody będzie opomiarowana dla każdej kondygnacji. Na korytarzach należy wymienić hydranty 25 z wężem elastycznym 30 m. Instalacja centralnego ogrzewania - wymiana grzejników na nowe płytowe higieniczne, grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne wykonanie nowych gałązek miedzianych. Instalacji gazów medycznych: tlen, próżnia, sprężone powietrze w gabinetach zabiegowych pozostałe tlen i próżnia. Odbiór gazów w obrębie oddziałów gniazdami typu AGA, w pokojach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej - posiadanie systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485-2005 uprawniający do instalacji systemu gazów medycznych. Instalacje elektryczne i teletechniczne: Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych ? oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia nocnego - systemy oświetlenia wg projektu lub równoważne, ? gniazd wtykowych - wg projektu lub równoważne, ? oświetlenia nocnego i awaryjnego- wg projektu lub równoważne, ? zasilania urządzeń technologicznych budynku - UPS 24 kW - 1 szt. wraz z bateriami i stelażem - zakup po stronie Zamawiającego. BMS - dobór urządzeń i wybór systemu zgodnie z projektem, Zamawiający wymaga od Wykonawcy ułożenia okablowania oraz 4 szt. rozdzielnic bez wyposażenia, ? instalacji CCTV - kamery i monitory - zakup po stronie Zamawiającego, ? teleinformatyczną - wg projektu, ? telekomunikacyjną, ? systemu telewizji DVBT - Zamawiający nie wymaga dostawy i montażu anteny satelitarnej oraz RTV, ? kontroli dostępu (wejścia na obszar oddziału i do budynku), ? sygnalizacji pożaru i zabezpieczeń przeciwpożarowych - Wykonawca wykona połączenia centralki p-poż. z główną centralą typ ESSER JQ 8 w bud. nr 10, ? instalacji przyzywowej, ? monitoringu wizyjnego w izolatkach i korytarzach - kamery i monitory dostarcza Zamawiający, ? wymiana rozdzielni elektrycznych znajdujących się na oddziałach oraz modernizacja rozdzielni RG w budynku na potrzeby remontowanych oddziałów, ? instalacja RTV - zakup sprzętu po stronie Zamawiającego. 17. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach "mokrych" zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9 w gabinetach zabiegowych R9. Okładzina biegów i spoczników klatek schodowych - jak posadzki na stropach. Wszystkie posadzki muszą posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Tynki wewnętrzne - Budynek został wykończony w systemie lekkich technologii suchych, występujące pęknięcia płyt wykończenia wewnętrznego powstałe na skutek eksploatacji lub w trakcie prac budowlanych, należy naprawić, wzmacniając lub wymieniając na nowe. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowanie ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przyumywalkowych - glazura. Korytarze oddziałów - wklejana okładzina PCV bezpoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe wykończone PVC do wysokości 140 cm. Sufity - hallu wejściowego (poczekalni), zachować modularny. Pozostałe korytarze, pomieszczenia administracji medycznej, pokoje lekarskie wykonać nowe- sufity modularne. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną należy wykonać w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, śluzach, w pomieszczeniach porządkowych. Wszystkie zabudowy ciągów wentylacyjnych, pionów wod-kan i c.o., które wymagają zabudowy wykonać w systemie G.K. szczegóły zawiera projekt wykonawczy architektury . Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych oraz do wybranych pomieszczeń - profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. Do gabinetów zabiegowych i badań lekarskich należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych na oddziały oraz do budynku. Część drzwi - do pomieszczeń wydzielonych pożarowo, drzwi w obrębie obudowanych klatek schodowych - muszą posiadać odpowiednią klasę odporności ogniowej. Wszystkie drzwi w klatce schodowej klasa odporności ogniowej - EI30. Balustrady - istniejące balustrady poddać przeglądowi w sytuacjach zawężenia szerokości biegu, przełożyć na zewnątrz biegu ,całość pomalować farbami do metalu. 18. Wyposażenie szczegółowe Windy szpitalne - należy wykonać wymianę obydwu wind na nowe szpitalne dostosowane do istniejących szybów windowych. Obydwa dźwigi czteroprzystankowe z kabinami jednostronnymi , wykończenie blachą nierdzewną z drzwiami EI60, udźwig 1000 kg. Lampy bezcieniowe - zakup po stronie Zamawiającego, montaż po stronie Wykonawcy. Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych - zakup po stronie Zamawiającego, montaż po stronie Wykonawcy. Meble - zakup i montaż po stronie Zamawiającego. 19. Dane ogólne obiektu w zakresie przedmiotu zamówienia - wymiary zewnętrzne budynku - 66,25 m x 19,55 m (bez zmian), - wysokość (wg § 6 warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) - 13,53 m, - wysokość do okapu - 13,53 m, - wysokość maksymalna (do najwyższej kalenicy) - 18,30 m, - powierzchnia zabudowy (bez zmian) - 1075,59 m2 - powierzchnia całkowita objęta opracowaniem - 3362,24 m2 - powierzchnia netto objęta opracowaniem - 2727,20 m2 - powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem - 1723,53 m2 - powierzchnia ruchu objęta opracowaniem - 985,10 m2 - powierzchnia usługowa - 18,57 m2 - kubatura - 13678,35 m3 20. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. 21. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, którą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. b) Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. c) Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. d) Roboty ogólnobudowlane - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. e) Instalacje sanitarne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. f) Instalacje elektryczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. g) System sygnalizacji pożaru - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. h) Instalacje teletechniczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. i) Instalacja gazów medycznych - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 22. Ogólne wytyczne wykonania modernizacji i remontu. a) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, p-poż. oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach służby zdrowia. c) Wykonawca przy wykonywanych pracach winien używać materiałów nowych z bieżącej produkcji. d) Użycie materiałów rozbiórkowych dopuszczalne jest jedynie w zakresie elementów związanych z wykonaniem i montażem wyposażenia i urządzeń związanych z relokacją rzeczy będących w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku użycia materiałów rozbiórkowych, ich zastosowanie należy poprzedzić oceną ich jakości i przydatności do powtórnego użycia oraz uzyskaniem zgody Zamawiającego. e) Wszystkie prace, a w szczególności roboty podlegające zakryciu należy przed zamurowaniem i zatynkowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać próby techniczne np. szczelności zgodnie z przyjętymi Polskimi Normami wg stanu na dzień wykonania próby.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45215000-7, 45330000-9, 45231112-3, 45255600-5, 45232150-8, 45332400-7, 45331200-8, 45331210-1, 45331220-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6128000.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński, , ul. Harfowa 34, 80-298, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7537440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7537440.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9263222.27
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.