Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Sierpc: przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 97880 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754212, fax 024 2754212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 40 bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 finansowane ze środków Funduszu Pracy w ramach programu: Aktywizacja zawodowa bezrobotnych na sierpeckim rynku pracy - Mazowsze 2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Warunki. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności posiadają uprawnienia do świadczenia usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy tj. są podmiotami, które uzyskały wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 - tekst jednolity). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków: - określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zaakceptowany wzór umowy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 - tekst jednolity). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, posiadania doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia. W przypadku korzystania z wynajmowanego lokalu należy załączyć do oferty umowę przedwstępną najmu lub dzierżawy W przypadku korzystania z dzierżawionego sprzętu należy dołączyć do oferty umowę przedwstępną najmu lub dzierżawy. Kserokopia NIP i kserokopia regon. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek tych uprawnień. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania Koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt - 5
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
- 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
- 8. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 09-200 Sierpc pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie grupowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie grupowe dla 20 bezrobotnych (2 edycje po 10 osób) w zakresie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt - 5
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
- 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
- 8. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenia grupowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych w zakresie Operator koparko - ładowarki (klasy III - wszystkie typy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt - 5
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
- 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
- 8. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie grupowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG ze stali nierdzewnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt - 5
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
- 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
- 8. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Remont posadzki garażowej w budynku KP PSP w Sierpcu
- Usługi pocztowe na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu w latach 2026 - 2027
- Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów farmaceutycznych i endoskopowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych i zdalnych dla pracowników Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach projektu pn. "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





