eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwąModernizacja podłóg, zakup poręczy na korytarze i klatki schodowe oraz zakup poręczy do łazienek wraz z montażem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Radom: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Modernizacja podłóg, zakup poręczy na korytarze i klatki schodowe oraz zakup poręczy do łazienek wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 97876 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101909 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3604586 w. 26, faks 048 3604588.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Modernizacja podłóg, zakup poręczy na korytarze i klatki schodowe oraz zakup poręczy do łazienek wraz z montażem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór nad wykonaniem zadań p.n.: Zadanie I - Modernizacja podłóg - dostosowanie podłoża do potrzeb osób- niepełnosprawnych w pawilonie D Zadanie II - Zakup poręczy na korytarze i klatki schodowe z montażem Zadanie III - Zakup poręczy do łazienek z montażem Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zadania I - Modernizację podłóg - dostosowanie podłoża do potrzeb osób niepełnosprawnych w pawilonie D: a)zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - ok. 309 m2 b)czyszczenie szlifierkami powierzchni poziomych konstrukcji betonowych z nawarstwień i resztek kleju - ok. 309 m2 c)zmatowienie posadzek lastrykowych - ok.192 m2 d)zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian pod cokoliki - ok.53 m2 e)gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome - ok. 555 m2 f)położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm - ok. 488 m2 g)wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych bez warstwy izolacyjnej - wykładzina rulonowa homogeniczna gr 2,0 mm z wyłożeniem na ściany 15 cm - ok.519 m2 h)obsadzenie progów i listew osłaniających aluminiowych - ok. 17 m i)przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach (policzki) - ok. 16 m2 j)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - na klatkach schodowych (policzki) - ok. 16 m2 2) w zakresie zadania II- Zakup poręczy na korytarze i klatki schodowe z montażem: a)wymianę poręczy (odbojoporęczy) dla niepełnosprawnych w korytarzach. Pochwyty z tłoczonych profili aluminiowych lub stali nierdzewnej, do których zamocowane są profile - uchwyty np. z żywicy akrylowinylowej zmodyfikowanej i barwionej masie - ok. 1263 m2 b)wymianę pochwytów schodowych na poręcze dla niepełnosprawnych. Pochwyty z tłoczonych profili aluminiowych lub stali nierdzewnej, do których zamocowane są profile - uchwyty np. z żywicy akrylowinylowej zmodyfikowanej i barwionej masie - ok. 208 m2 3) w zakresie zadania III- Zakup poręczy do łazienek z montażem: a)montaż uchwytu prostego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych przy umywalce - 181 szt b)montaż uchwytu nadwannowego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych - 181 szt 2.Nadzór, o którym mowa w § 3 pkt 2 SIWZ obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623), a w szczególności: 1)Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum dwa dni w tygodniu na każdym zadaniu, dot. inspektora nadzoru) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2)Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3)Przygotowanie danych do wystawienia not OT. 4)Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5)Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadań lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót, dokonywanie odbioru w związku z upływem okresu rękojmi za wady i w związku z upływem gwarancji jakości. 3.W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: 1) potwierdzenia gotowości do odbioru, 2) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, 3) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 4) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 5) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski 6) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Białek, Radom ulica Piastowska 13/16, 26-600 Radom ulica Piastowska 13/16, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5032,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3739,84

  • Oferta z najniższą ceną: 3739,84 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.