eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Giżycko: DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
Numer ogłoszenia: 97827 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76811 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu żywnościowego i artykułów gospodarstwa domowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku do 1 i 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego. b. Zamówione artykuły należy dostarczyć do magazynu wskazanego przez Zamawiającego lub osobę, od poniedziałku do czwartku wyłącznie w dni robocze od godz. 7.30 do godz. 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem na minimum 48 godz. przed dostawą dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść artykuły do miejsc wskazanych przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego c. Dostawa artykułów będą odbywać się partiami według zamówień złożonych przez zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. d. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalany między Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym dostawa nie może przekraczać 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia pisemnego fax, email zamówienia przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną. e. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 7 dni. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia artykułów pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. g. W przypadku dostaw artykułów za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru artykułów na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika. h. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej artykułów z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. i. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły będą w gatunku I nowe zapakowane w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, j.Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. k. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. l. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. m. Miejsce dostaw: 1. Magazyn Służby Żywnościowej w Węgorzewie ul. Bema 7, 11 - 600 Węgorzewo. 2. Magazyn Sekcji Sprzętu Infrastruktury ul. Moniuszki 7, 11- 500 Giżycko. 3. Magazyn mundurowy w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33, 12 - 250 Orzysz 3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów asortymentu określonego w załączniku nr 1 , 2 do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowany przez Wykonawcę, asortyment winien posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 4. Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą taką samą lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno użytkowe. 5. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm. w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. 6. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy dostarczenie wniosku o wydanie przepustki dla grupy osób, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej siwz. 7. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu żywnościowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWISSPOL Ltd Sp. z o. o, UL. WILCZA 27, WROCŁAW, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321703,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319438,31

  • Oferta z najniższą ceną: 319438,31 / Oferta z najwyższą ceną: 393317,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWISSPOL Ltd Sp. z o. o, UL. WILCZA 27, WROCŁAW, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56875,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32501,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32501,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44046,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.