eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 97795 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy różnych drobnych artykułów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawy: papieru do programatora, koców ratunkowych, etykiet do metkownic, pieluchomajtek dla dzieci, kopert, okularów ochronnych, żeli do badań, opasek tracheostomijnych, detergentów enzymatycznych do mycia narzędzi medycznych i wkładów do ssaków New Askir i Clemens..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 30.19.97.60-5, 33.77.00.00-8, 30.19.92.30-1, 24.45.50.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą: 1)wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - grupy: 1, 2, 4, 6-10; 2)certyfikat/deklaracja zgodności wyrobu medycznego - grupy: 1, 2, 4, 6-10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) terminu realizacji, częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier do programatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do programatora Boston Guidant Rozmiar: 75 mm x 109 mm x 300 stron (książeczka) - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koce ratunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc ratunkowy srebrno - złoty foliowany. Wymiary: 160 cm x 210 -240 cm (+/- 5 cm) - 492 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Etykiety i rolki do metkownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety do metkownicy typu Blitz T 222 - 1344 rolki 2. Rolki tuszujące do metkownicy kompatybilne z metkownicą typu Blitz T222 firmy Semigat - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieluchomajtki dla dzieci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dzieci. 1.rozmiar MINI (od 3 - 5 kg lub od 3 - 6 kg) -96 szt. 2.rozmiar MIDI (od 4 - 9 kg lub od 5 -18 kg) -120 szt. 3.rozmiar MAXI (od 7 - 18 kg lub od 8 - 18 kg) -192 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty a 100 szt. - 36 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Okulary ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary ochronne (gogle) stomatologiczne -12 szt. 2. Przyłbica (osłona ) stomatologiczna - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Żele do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do badań USG poj. 5 litrów -24 szt. 2. Żel do badań USG poj. 500 ml - 96 szt. 3. Żel do badań EKG poj. 250 ml - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaski tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska tracheostomijna - wykonana z miękkiego i delikatnego tworzywa - 1140 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Detergent enzymatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detergent enzymatyczny przeznaczony do mycia wstępnego delikatnych narzędzi medycznych w tym endoskopowych przed procesem dezynfekcji.- poj. 5 litrów - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wkłady do ssaków New Askir i Clements.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do ssaków New Askir i Clements 1. Pojemnik wielorazowego użytku poj. 1000 ml -20 szt. 2. Wkład workowy wymienny jednorazowego użytku poj. 1000 ml -1032 szt. 3. Proszek żelujący - 20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.