Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Dębica: REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO PRZY UL. RATUSZOWEJ 2 W DĘBICY
Numer ogłoszenia: 97784 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO PRZY UL. RATUSZOWEJ 2 W DĘBICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia magazynowego wraz z kącikiem sanitarnym przy ul. Ratuszowej 2 w Dębicy Zakres rzeczowy: 1. Wykonanie sufitu podwieszanego, 2. Wykonanie myjki basenowej, 3. Podłączenie wody i odprowadzenie kanalizacji, 4. Wykonanie oświetlenia wewnętrznego w pomieszczeniach magazynowych wraz z instalacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Do kierowania pracami remontowymi zatrudni osoby posiadające odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia. 4.Wykonawca posiada sprzęt gwarantujący wykonanie robót. 5.Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień i zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w udziale zamówienia. 8.Wykonawca udzieli rękojmi na okres 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia, włącznie z wbudowanymi materiałami. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca winien przedstawić kosztorys - cenę netto wraz z podatkiem VAT (brutto) wyliczoną na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca ujmie w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje w załączonym przedmiarze robót. Pozycje kosztorysowe, których ceny nie zostaną wstawione przez Wykonawcę nie będą zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w kosztorysie ofertowym. 3. Ewentualne upusty lub koszty dodatkowe, powinny być zawarte w kosztorysie. 4. Brak, zmiana lub dopisanie jakiejkolwiek pozycji kosztorysowej bez zgody Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 6. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy 20% wartości uprzedniego zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na zasadzie kolejnego zamówienia Zamawiającego udzielonego z wolnej ręki, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, i parametrów oraz na warunkach zawartych w niniejszej umowie. 7. Założenia do fakturowania: a)płatność nastąpi na podstawie faktury za wykonane i odebrane roboty remontowe, b)termin płatności - minimum 14 dni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia dokumentów: 1.Formularza oferty stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenia, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku (t. j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655). 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Wykazu fachowego personelu przewidzianego do realizacji według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 7.Potwierdzonej kserokopii uprawnień kierownika robót (zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją). 8.Potwierdzonej kserokopii zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 9.Kosztorysu na podstawie przedmiaru robót według załącznika nr 2. Kwoty w kosztorysie należy podać w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10.Wykazu ważniejszych prac (powinien zawierać nazwę zleceniodawcy, zakres robót, okres realizacji, wartość za jaką odpowiedzialny był oferent) o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczętych po VIII 2002 roku a zakończonych przed IX 2007 roku) oraz posiadane referencje zgodnie ze specyfikacją. 11.Kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Oświadczenia o przedłużeniu rękojmi do 36 miesięcy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Debicy ul. Akademicka 12 39-200 Dębica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy ul. Akademicka 12 39 - 200 Debica po. 38 Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim - drugie zamówienie
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego "Bezpieczna Przystań" w Kochanówce.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





