Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Gdynia: 5/ŁĄCZ/TONERY/4651/2008
Numer ogłoszenia: 97637 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4651, 81-929 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6268012, fax 058 6268275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5/ŁĄCZ/TONERY/4651/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, transportem Wykonawcy dla Jednostki Wojskowej nr 4651.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2.000,00 złotych (dwa tysiące złotych) na okres związania ofertą. Dowód wniesienia wadium Wykonawca musi dołączyć do dokumentacji ofertowej. W sprawach wadium zastosowanie mają art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655). W przypadku wyboru przez Wykonawcę wadium w formie pieniężnej, Wykonawca powinien wnieść kwotę wadium na rachunek bankowy zamawiającego: - Bank PKO S.A. nr konta 52 1240 2933 1111 0000 2951 8120 z dopiskiem Wadium na przetarg nieograniczony nr sprawy 5/Łącz/Tonery/2008. Natomiast, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, wówczas należy je złożyć w siedzibie zamawiającego: budynek 33, pok. 109A (kasa zamawiającego) do godziny 9.00 dnia 20.05.2008r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać warunek art. 22 ust. 1 pkt.4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2.Zamawiający będzie oceniał spełnianie powyższych warunków według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą - za zgodność z oryginałem - potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty): a)formularz ofertowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)oświadczenie o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust.1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) - załącznik nr 3; e)oświadczenie o spełnieniu wymagań art.22 ust.1 pkt.1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz.1655) - załącznik nr 4; f)zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; g)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4651 81-929 Gdynia, ul. Zielona b.n. bud.33 pok.105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4651 81-929 Gdynia, ul. Zielona b.n. bud.33 pok.105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





