eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Wrocław: Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu
Numer ogłoszenia: 97595 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Zał. nr 03 - Oferta cenowa; b) Zał. nr 04 - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 13, poz.114); c) Zał. nr 05 - Wykaz miejsc pomiaru i dostawy elementów umundurowania w 2014r. Wykonawca dokona czynności pomiaru pracowników w miesiącach nieprzypadających na sezon urlopowy (lipiec-sierpień). d) Zał. nr 06 - Wykaz ilościowy elementów umundurowania w 2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w załącznikach do SIWZ. Każdy element składowy munduru za wyjątkiem pozycji 18 i 19 załącznika Nr 03 do siwz Oferta cenowa będzie posiadał naszywkę / naklejkę / z imieniem i nazwiskiem pracownika, dla którego jest przeznaczony. Elementy składowe munduru określone w pozycjach 1 - 16 załącznika Nr 03 Oferta cenowa winny być wykonane metodą szycia miarowego. W trakcie wykonywania pomiaru Wykonawca ustali rozmiary elementów składowych munduru określonych w pozycji 17 oraz 20 - 25 załącznika Nr 03. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie poszczególnych elementów składowych mundurów dopasowanych do rozmiarów i figur pracowników. Każdy Wykonawca podczas otwarcia ofert winien dokonać prezentacji oferowanych elementów umundurowania stanowiących: a) komplet umundurowania męskiego, z dystynkcjami kierownika Nadzoru Wodnego, tj.: marynarka z guzikami, z elanowełny, spodnie zimowe z elanowełny (1 para), spodnie letnie z elanobawełny (1 para), bluza letnia, koszula biała z długimi rękawami (1 szt.), kurtka nieprzemakalna z podpinką, obuwie letnie (półbuty ze skóry czarne) (1 para), obuwie zimowe (buty skórzane ocieplone z cholewką) (1 para), czapka z emblematem (z 1 pokrowcem), szalik wełniany, krawat ( 1 szt.), pasek skórzany do spodni, rękawice skórzane (1 para) b) cztery elementy umundurowania damskiego, tj.: obuwie letnie (półbuty skórzane damskie) (1 para), obuwie zimowe (buty ocieplone damskie) (1 para), spódnica letnia z elanobawełny (1 szt.), spódnica zimowa z elanowełny (1 szt.) celem dokonania oceny jakości i estetyki wykonania. Wzorcowy komplet umundurowania winien mieć guziki, emblematy i dystynkcje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 13, poz.114). W terminie do 30 dni od daty zakończenia procedury przetargowej, oferenci winni odebrać na własny koszt zaprezentowany wzór umundurowania z magazynu RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole (tel. 77-434 40 21 wew. 322). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 24 miesiące..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.80.00.00 - Obuwie 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.20.00 - Koszule 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta zł) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej trzech dostaw umundurowania, w tym przynajmniej dwóch o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia wykazu wykonanych dostaw, w którym wartości wykazanych dostaw wyrażone będą w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust 2d Ustawy Pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyceniona tabela Oferty cenowej. Wykonawca winien opracować ją w układzie zgodnym z układem Oferty cenowej, stanowiącej zał. nr 03 niniejszej SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument należy przedstawić w oryginale. 5. Podczas otwarcia ofert Wykonawca winien dokonać prezentacji oferowanych elementów umundurowania stanowiących: a) komplet umundurowania męskiego, z dystynkcjami kierownika Nadzoru Wodnego, tj.: marynarka z guzikami, z elanowełny, spodnie zimowe z elanowełny (1 para), spodnie letnie z elanobawełny (1 para), bluza letnia, koszula biała z długimi rękawami (1 szt.), kurtka nieprzemakalna z podpinką, obuwie letnie (półbuty ze skóry czarne) (1 para), obuwie zimowe (buty skórzane ocieplone z cholewką) (1 para), czapka z emblematem (z 1 pokrowcem), szalik wełniany, krawat ( 1 szt.), pasek skórzany do spodni, rękawice skórzane (1 para) b) cztery elementy umundurowania damskiego, tj.: obuwie letnie (półbuty skórzane damskie) (1 para), obuwie zimowe (buty ocieplone damskie) (1 para), spódnica letnia z elanobawełny (1 szt.), spódnica zimowa z elanowełny (1 szt.) celem dokonania oceny jakości i estetyki wykonania. Wzorcowy komplet umundurowania winien mieć guziki, emblematy i dystynkcje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 13, poz.114).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Jakość i estetyka wykonania - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; b) zmiana miejsc pomiaru i dostawy elementów umundurowania dla poszczególnych pracowników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 10,79 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.