To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-16
Ogłoszenie nr 97588 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.
Lublin: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz roztworów metali szlachetnych z podziałem na 39 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65387-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
189600000, ul.
ul. Akademicka
13,
20-950
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 4456603, 4456073,
81 4456253, faks
81 4456730, e-mail
zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz roztworów metali szlachetnych z podziałem na 39 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZP/PNO/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz roztworów metali szlachetnych z podziałem na 39 części. 2.Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: Część 1 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ, Część 18 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 18 do SIWZ, Część 19 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 19 do SIWZ, Część 20 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 20 do SIWZ, Część 21 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 21 do SIWZ, Część 22 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 22 do SIWZ, Część 23 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 23 do SIWZ, Część 24 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 24 do SIWZ, Część 25 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 25 do SIWZ, Część 26 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 26 do SIWZ, Część 27 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 27 do SIWZ, Część 28 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 28 do SIWZ, Część 29 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 29 do SIWZ, Część 30 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 30 do SIWZ, Część 31 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 31 do SIWZ, Część 32 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 32 do SIWZ, Część 33 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 33 do SIWZ, Część 34 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 34 do SIWZ, Część 35 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 35 do SIWZ, Część 36 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 36 do SIWZ, Część 37 - Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 37 do SIWZ, Część 38 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 38 do SIWZ, Część 39 - Dostawa roztworów metali szlachetnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 39 do SIWZ 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 39 do SIWZ, 2/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem do pomieszczeń jednostek naukowo-badawczych UP w Lublinie lub do magazynu centralnego. Miejsce dostawy Zamawiajacy wskaże w zamówieniu złożonego przez pracownika Działu Logistyki lub pracownika jednostki naukowo-badawczej za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę, 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-39 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 5/ Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy, 6/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39300000-5
Dodatkowe kody CPV:
33192500-7,
31711140-6,
42514320-1,
33141310-6,
31520000-7,
31510000-4,
38624000-5,
44425000-5,
33793000-5,
14523000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia w części 7; 38 jest finansowany z projektu pt. "Strategia zapewnienia i ewaluacji bazy tanich, efektywnych i bezpiecznych paszowych surowców energetycznych do produkcji zwierzęcej w oparciu o zasoby krajowe ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych odmian żyta" BIOSTRATEG2/297910/12/NCBR/2016 współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG. Przedmiot zamówienia w części 3; 11; 13; 14, jest finansowany z projektu pt. "Kierunki wykorzystania oraz ochrona zasobów genetycznych zwierząt gospodarskich w warunkach zrównoważonego rozwoju", finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu "Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo", umowa nr BIOSTRATEG 2/297267/14/NCBR/2016. Przedmiot zamówienia w części 24; 39 jest finansowany z projektu pt. "Opracowanie innowacyjnych technologii kompleksowej utylizacji odpadów generowanych w trakcie tuczu trzody chlewnej", finansowanego przez Narodowe Centrum
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 559.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9790.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6851.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1570.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1525.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3245.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3675.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7852.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1515.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2173.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4747.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 708.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1182.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1833,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5412.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5965.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4418.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1377.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4075.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5544.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14879.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 24 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36654.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 25 | NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12544.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT788.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 615.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 27 | NAZWA: Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2535.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 30 | NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT272.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 333.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 31 | NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1276.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 32 | NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2859.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 947.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 34 | NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT870.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1047.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 35 | NAZWA: Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2701.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1400.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 36 | NAZWA: Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9238.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11242.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 37 | NAZWA: Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1735.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja głównych wejść do wybranych budynków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie poprzez wykonanie automatycznego otwierania drzwi wejściowych (DZP.25.90.2025)
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla routerów SD-WAN
- Dostawa produktów leczniczych na 2026 r. do Programu Terapii Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
- Kompleksowa organizacja konferencji naukowej pn. "VII Konferencja naukowa prac realizowanych w roku 2025 przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej"
- Usługa tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





