Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Garwolin: Remont ulicy Parkowej w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 97573 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7864242, 6843423, fax 025 684 34 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin.pl (BIP)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Parkowej w Garwolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Stan istniejący. Istniejąca ulica Parkowa posiada nawierzchnię z bloczków betonowych o szer. 3,9 m z chodnikami o zmiennej szerokości od 0,5 m do 1,5 m. Stan techniczny nawierzchni jest zły z uwagi na liczne odkształcenia i zużycie się kostki betonowej. Chodnik wzdłuż tej drogi również nie spełnia warunków do dalszego użytkowania z uwagi na deformację i ubytki płyt chodnikowych. Brak jest też sprawnego odwodnienia powierzchni części jezdnej i chodnika. Jedna studzienka ściekowa i brak właściwych spadków tak poprzecznych nie zapewnia pełnego i sprawnego odbioru wód opadowych. II. Stan projektowany - do realizacji: - rozbiórka kostki betonowej i jej segregacja - wywiezienie kostki betonowej w miejsce wskazane przez Zamawiającego - wywiezienie gruzu betonowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego - na przewidzianym odcinku do przebudowy należy wykonać koryta do rzędnych aby uzyskać założoną konstrukcję w przekroju normalnym tj. podsypkę piaskową o gr. 5 cm, podbudowę zasadniczą z betonu B-7,5 gr. 12 cm i nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm - wykonanie chodnika dla pieszych szer. 1,5 m - wykonanie progu zwalniającego z kostki betonowej grubości 8cm celu uspokojenia ruchu na przebudowywanym odcinku. - wykonanie odwodnienia poprzez dobudowę nowej studzienki ściekowej z osadnikiem i przykanalikiem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek: - określenie przedmiotu działalności gospodarczej zawarte w dokumentach rejestrowych muszą odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: - wykonali w ostatnich 5 latach minimum 1 zamówienie o podobnym charakterze i złożoności 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 2 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek: - przy realizacji zamówienia zatrudnią kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniającego wymagania ustawy o samorządzie zawodowym, inżynierów budownictwa, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew¬niającej wykonanie zamówienia; warunek: - złożeniem oświadczenia o sytuacji finansowej wykonawcy - załącznik nr 5 - załączą zaświadczenia, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 2 7. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robot. warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 1 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ---spełnia - nie spełnia---, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale II pkt II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z Art. 26. ust. 3 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Wypełniony kosztorys ofertowy 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 Dokumenty potwierdzające że oferent (projektant) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty potwierdzające że oferent posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. Uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. 7. Kserokopia aktualnego zaświadczenia wydanego przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa stosowną do miejsca zamieszkania oferenta. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 1 droga o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości min. 100 m), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 9. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na załączniku nr 4. Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić część robót podwykonawców, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania nazwy podwykonawcy, rodzaju powierzonej części zamówienia, oraz podania wartości powierzony części zamówienia oraz zobowiązany jest załączyć do oferty zobowiązanie podwy¬konawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przed¬miotowego zamówienia. Zlecenie przez Wykonawców części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonanych przez siebie i zleconych - (jeżeli dotyczy) Dokumenty potwierdzające że oferent (projektant) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10. Oświadczenia o sytuacji finansowej wykonawcy - załącznik nr 5 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Zamawiający w przypadkach określonych rozporządzeniem może na etapie oceny ofert żądać przedłożenia oryginałów dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.garwolin.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Garwolin (pok. 25) ul. Staszica 15 08-400 Garwolin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Garwolin ul. Staszica 15 08-400 Garwolin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem
- Świadczenie usługi dozoru mienia wraz z obsługą portierni na rzecz Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Łętownia w ramach zadania rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104702R w miejscowościach Łętownia i Wólka Łętowska
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





