eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › DOSTAWA I MONTAŻ ZAPLECZA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK 2012, UL. JARACZA W OSTRÓDZIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Ostróda: DOSTAWA I MONTAŻ ZAPLECZA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK 2012, UL. JARACZA W OSTRÓDZIE.
Numer ogłoszenia: 97565 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77213 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ ZAPLECZA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK 2012, UL. JARACZA W OSTRÓDZIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na istniejących podwalinach kontenera, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk sportowych, realizowanego w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Jaracza w Ostródzie oraz połączenie zaplecza do przygotowanych przyłączy: kanalizacyjnego, wodociągowego i energetycznego, zgodnie z projektem umowy, specyfikacją techniczną oraz rysunkami technicznymi (załączniki nr 3-5 do siwz). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dowóz kontenera do miejsca przechowania wskazanego przez Zamawiającego, wraz z załadunkiem i rozładunkiem; b) dowóz kontenera do miejsca montażu wraz z załadunkiem i rozładunkiem; c) montaż kontenera. Wybrany wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że oferowany kontener odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym, w szczególności: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, opinię sanitarną i p.poż..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Fajansu Ewa Szanowska, Falbanka 28, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.