Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Kielce: Dostawa przemysłowego sprzętu kuchennego i urządzeń chłodniczych
Numer ogłoszenia: 97467 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, faks 041 3454392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przemysłowego sprzętu kuchennego i urządzeń chłodniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego: część 1: przemysłowy sprzęt kuchenny w tym: patelnia gazowa nierdzewna szt. 1, kocioł warzelny nierdzewny szt. 1, obieraczka do ziemniaków z płuczką i separatorem obierzyn szt. 1; część 2: urządzenia chłodnicze w tym: stół chłodniczy szt. 1, szafa chłodnicza szt. 3. Szczegółowy wykaz sprzętu/urządzeń zawierają załączniki 6.1. i 6.2. do SIWZ. Dostawy winny być zrealizowane nie później niż do 20.05.2011 r. za wyjątkiem patelni gazowej nierdzewnej, dla której najpóźniejszy termin dostawy to 10.05.2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6, 42.51.32.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przemysłowy sprzęt kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego przemysłowego sprzętu kuchennego w tym: patelnia gazowa nierdzewna szt. 1, kocioł warzelny nierdzewny szt. 1, obieraczka do ziemniaków z płuczką i separatorem obierzyn szt. 1, szczegółowo opisanego w załączniku 6.1 do SIWZ. Dostawy winny być zrealizowane nie później niż do 20.05.2011 r. za wyjątkiem patelni gazowej nierdzewnej, dla której najpóźniejszy termin dostawy to 10.05.2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia chłodnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń chłodniczych w tym: stół chłodniczy szt. 1, szafa chłodnicza szt. 3, szczegółowo opisanych w załączniku 6.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wyprawek motywujących dla uczestników projektu "Rehabilitacja pacjentów onkologicznych z terenu woj. świętokrzyskiego". IZP.2411.226.2025.AJ
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zak.przyjmowania,przemieszczania i doręczania przes. dla ŚCO,w tym przesyłek w ramach Projektu Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników
- Zakup dwóch mikrobusów do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2024/2025 r. samochodów osobowych typu SUV i sedan na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Kielcach w roku 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu technicznego, ratowniczego i wyposażenia pomocniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Działu Laboratoryjnego WSSE we Wrocławiu (8 części)"
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb realizacji programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
- Wynajem lodowiska mobilnego sztucznie mrożonego w kształcie pierścienia wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym na sezon zimowy 2025/2026
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





