To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97450 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Pilchowice: Termomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57576-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, krajowy numer identyfikacyjny
00068785300000, ul.
ul. Damrota
6,
44145
Pilchowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 235 65 21, faks
32 235 69 38, e-mail
kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.205.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres inwestycji obejmuje teren dz. Nr 591/77 mieszczącej się w Pilchowicach przy ul. Strażaków 3. Zadanie dotyczy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pilchowicach, dla którego wykonano dokumentację budowlaną pn.:"Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele kulturalne oraz działalność OSP znajdującego się przy ul. Strażaków w Pilchowicach." W ramach realizacji zadania należy wykonać remont istniejących pomieszczeń WC oraz pomieszczenia napraw drobnych tj.: 1. Prace przygotowawcze 2. Likwidacja istniejących urządzeń higieniczno-sanitarnych 3. Wyburzenia ścianek działowych wg rysunków 4. Usunięcie okładzin ścian wewnętrznych 5. Wykonanie nowego stropu nad pomieszczeniami toalet 6. Remont stropu nad parterem w osiach B-C 7. Przebudowa instalacji wewnętrznych wod.-kan. 8. Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. 9. Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, rozdzielnia 10. Wykonanie nowych ścianek działowych g-k w odpowiedniej klasie odporności ogniowej 11. Montaż nadproży 12. Wykonanie drzwi między pomieszczeniem WC, a pomieszczeniem napraw drobnych 13. Skucie istniejących tynków 14. Wykonanie nowych tynków 15. Montaż sufitów podwieszanych 16. Wykonanie nowych posadzek 17. Wymiana stolarki wewnętrznej 18. Wymiana bramy (brama z drzwiami przejściowymi bez wystającego progu) 19. Wymiana okien zewnętrznych 20. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych 21. Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych 22. Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 23. Montaż drabiny w pomieszczeniu napraw drobnych 24. Montaż klap rewizyjnych 25. Remont instalacji wentylacji grawitacyjnej Dostawa wyposażenia pomieszczenia napraw drobnych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia jednak wszelkie inne wyposażenie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych "Termomodernizacją OSP Pilchowice - ETAP I: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. d) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. e) Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. f) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45450000-6
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45111220-6,
45110000-1,
45112000-5,
45262300-4,
45223110-0,
45262522-6,
45410000-4,
45442000-7,
45442100-8,
45432210-9,
45432100-5,
45262321-7,
45421141-4,
45421000-4,
45261210-9,
45320000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113478.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 134967,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.