eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiUsługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Ostrowiec Świętokrzyski: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009
Numer ogłoszenia: 9739 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski , Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, faks 041 2651429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ostrowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewie i utrzymanie dróg. Część I - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 w Leśnictwie Czyżów. Część V - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 w Leśnictwie Przyborów. Część X - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 w Leśnictwie Jeleniec. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14.1. Oferta na każdą część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.400,- Część V zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 2.800,- Część X zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.500,- 14.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP S.A. CK w Ostrowiec Św., konto nr 43102026740000210200366146 z dopiskiem (wadium). Kserokopie dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 14.3. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 14.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i należy załączyć je w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 15.1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28.01.2009 roku, do godz. 1000. 15.2. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 15.3. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 15.4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 15.5. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. 15.6. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1.1 w przypadku wykonywania prac związanych z bezpośrednim kontaktem ze środkami chemicznymi przedstawią uprawnienia do wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin oraz zakupu i stosowania środków ochrony roślin zaliczonych do I i II klasy toksyczności dla ludzi, przynajmniej dla jednej osoby 8.1.2 w przypadku wykonywania prac przy użyciu pilarek spalinowych, ciągników i maszyn z napędem silnikowym na każdej powierzchni będą stosować matę chłonną lub absorbent produktów ropopochodnych. 8.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości łącznej zadania nie mniejszej niż 1/5 kwoty przedstawionej w złożonej ofercie, potwierdzone referencjami lub opiniami lub listami polecającymi, 8.1.4 posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.; - dla części zamówienia od I,V,X - dysponują pracownikami w ilości 3 osób i personelem kierowniczym w ilości 1 osoby (zał. nr 7) - dysponują 3 pracownikami z uprawnieniami pilarza na każdą część zamówienia objętą ofertą (w sytuacji gdy zamówienie obejmuje pozyskanie drewna); dysponują: pilarkami spalinowymi - minimum 3 szt. na każdą część zamówienia objętą ofertą (w sytuacji gdy zamówienie obejmuje pozyskanie drewna), ciągnikiem o mocy min. 30 KM wyposażonym w bieg pełzający i wciągarkę w ilości min. 1 szt. i koniem pociągowym - szt. (w sytuacji gdy zamówienie obejmuje zrywkę drewna ), 8.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu Wykonawcy udokumentują (w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia), że są na czas przewidywanej realizacji zamówienia ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 8.2. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnił. 8.3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 8.4. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na trzy części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 9.1. Każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy. 9.2. Każdy z wykonawców przedstawia dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. 10.1.4; 10.1.5; 10.1.8; 10.1.9; 10.1.10 i 10.1.11. 9.3 Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy oferty, oraz dokumenty wymienione w SIWZ w pkt 10.1.6, 10.1.7, dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie i muszą być podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9.4. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 9.5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które powinno dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja związana z niniejszym postępowaniem przetargowym prowadzona będzie przez zamawiającego z pełnomocnikiem. Rozliczenia dokonywane będą z każdym wykonawcą oddzielnie. 9.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 10.1.1. wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 10.1.2. formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 10.1.3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) 10.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10.1.5. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy (na formularzu oferty zał. nr 1do SIWZ). 10.1.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości łącznej zadania nie mniejszej niż 1/5 kwoty przedstawionej w złożonej ofercie, potwierdzone referencjami lub opiniami lub listami polecającymi wg załączonego wzoru - zał. nr 6 SIWZ 10.1.7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kopiami dokumentów potwierdzających nabycie stosownych uprawnień. 10.1.8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą : - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) - urzędujących członków władz osób prawnych 10.1.9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawioną, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.1.10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.1.11. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.1.12. a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.4; 9.1.10; 9.1.11;9.1.12; 9.1.13, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 10.2 . Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ostrowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Św..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Św. pok.nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.03.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia i utrzymanie dróg. Wartość zamówienia -612.669,41 PL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyborów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia i utrzymanie dróg. Wartość zamówienia -389.751,33 PL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jeleniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w leśnictwie Czyżów, Przyborów, Jeleniec w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2009 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia i utrzymanie dróg. Wartość zamówienia - 625.513,91 PL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.