eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Przebudowa i remont zabytkowego budynku usługowego "Jatki" (wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-598) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-wernisażowym na działce nr ew. 1692 z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 1688/49 i 1702/4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Pocztowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97369 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Ostrów Mazowiecka: Przebudowa i remont zabytkowego budynku usługowego "Jatki" (wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-598) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-wernisażowym na działce nr ew. 1692 z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 1688/49 i 1702/4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Pocztowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu "Ochrona zabytkowego budynku "Jatek" w Ostrowi Mazowieckiej i nadanie mu nowych funkcji kulturalnych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku" Działania 5.3. "DZIEDZICTWO KULTUROWE" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 503332-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrów Mazowiecka, krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000, ul. ul. 3-go Maja 66, 07300 Ostrów Mazowiecka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 296 795 433, faks 296 795 470, e-mail zzp@ostrowmaz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=1161

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont zabytkowego budynku usługowego "Jatki" (wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-598) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-wernisażowym na działce nr ew. 1692 z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 1688/49 i 1702/4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Pocztowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG-Z.271.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont zabytkowego budynku usługowego "Jatki" (wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-598) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-wernisażowym na działce nr ew. 1692 z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 1688/49 i 1702/4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Pocztowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia). 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Przebudowę i remont zabytkowego budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-wernisażowym wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi (bez zagospodarowania terenu, wykonania elementów małej architektury oraz rozbiórki budynku, które będą przedmiotem odrębnych postepowań o udzielenie zamówienia) tj.: - roboty budowlano-konstrukcyjne, - roboty elektryczne, - roboty elektryczne niskoprądowe (instalacja monitoringu i alarmu), - roboty sanitarne, - wykonanie i wymiana przyłączy (wodno-kanalizacyjnego, elektroenergetycznego, ciepłowniczego). Projekt przewiduje zmianę przeznaczenia budynku "Jatki" z obiektu targowego na budynek użyteczności publicznej o charakterze: wystawienniczo - wernisażowym, do prezentacji historii miasta i organizowania spotkań prelekcyjnych. Remont budynku "Jatki" polega na odnowieniu i konserwacji całego budynku z uzupełnieniem ubytków ceglanych ścian oraz dostosowaniu obiektu do nowej funkcji oraz potrzeb osób niepełnosprawnych. Postanowiono zachować istniejącą, atrakcyjną formę zewnętrzną budynku. Zaprojektowano jedno dodatkowe wejście zewnętrzne w miejscu rytmicznie usytuowanego okna bocznej elewacji. Likwiduje się wejście od strony wąskiego chodnika przy ul. Pocztowej, a w jego miejsce zostanie wstawiony stylowy witraż podnoszący walory estetyczne wyeksponowanej elewacji. Wejście na kondygnację parteru jest dostępne z poziomu chodnika zewnętrznego, z podjazdem dla niepełnosprawnych, natomiast we wnętrzu zaprojektowano dźwig osobowy umożliwiający korzystanie z wszystkich kondygnacji. Na poziomie parteru zlikwidowano istniejące boksy handlowe co umożliwiło wyodrębnienie przestrzennej sali z antresolą i pomieszczeniami pomocniczymi. W piwnicy umieszczono pomieszczenie techniczne oraz zaprojektowano dużą salę dopełniającą funkcje użytkową budynku. Doświetlenie wnętrza odbywać się będzie istniejącymi otworami okiennymi w niezmienionej formie, oraz płaszczyznami naświetlonymi dachowymi wprowadzającymi dodatkowe rozproszone światło dzienne, uzupełniające oświetlenie boczne, ograniczone otaczającymi budynkami. Zaprojektowano nową instalację elektryczną, instalację wod.-kan. oraz instalację grzewczo-wentylacyjną. Parametry techniczne : Powierzchnia zabudowy budynku 250,60 m2 Powierzchnia użytkowa budynku 415,30 m2 Powierzchnia usług (użyteczności publicznej) 328,20 m2 Kubatura 1679,00 m3 Długość budynku 22,80 m Szerokość budynku 10,99 m Wysokość budynku 7,40 m Kąt nachylenia połaci dachowych 20° - 36 % Poziom położenia parteru 125,60 m.n.p.m 3.Po zrealizowaniu prac Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego na przedmiot zamówienia ww. zakresie decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym lub innymi warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 5.Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych (nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem robót) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków imienia, nazwiska i adresu osoby kierującej robotami budowlanymi oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez tę osobę wymaganych kwalifikacji (zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j.: Dz.U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). 6.Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować teren budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy. 7.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wod.-kan. i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 8.Przed przystąpieniem do robót budowlanych w pasie drogowym, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas ich prowadzenia, zgodnie z odrębnym projektem zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 9. Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: a) kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia oraz kwalifikacje do prowadzenia robót w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), b)kierownika robót sanitarnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c)kierownika robót elektrycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d)inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do nadzorowania robót w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego przez Zamawiającego, - wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 10.Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 11. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów). 12. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac (z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi), sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywanie jej Zamawiającemu, a w szczególności udokumentuje: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: a)opis elementów poszczególnych robót oraz usług, b)wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, c)terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy, 16.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia 17.Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (do wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 10% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu i odebraniu minimum 30% przedmiotu zamówienia. 18.Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 19.Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym, zatwierdzonym projekcie budowlanym lub innymi warunkami pozwolenia na budowę. UWAGA!! Załączony projekt dotyczy całego zakresu prac związanych z przebudową i remontem zabytkowego budynku usługowego "Jatki". Prace związane z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem elementów małej architektury oraz rozbiórką budynku będą przedmiotem odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia. Wykonawca przy obliczaniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 20. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadającym cechom technicznym, jakościowym funkcjonalnym lub lepszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca skorzysta ww. możliwości, musi wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzeniami usługi, systemy lub procesy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212350-4
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45260000-7, 45410000-4, 45421100-5, 45311000-0, 45313100-5, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5, 45316100-6, 45332200-5, 45332300-6, 45331200-8, 45232150-8, 45232400-6, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3049626.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZKM-ASIS Sp. z o. o., biuro@zkm-asis.pl, ul. Żurawia 71, 15-540, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3 173 400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3 173 400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3 173 400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 24000
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.