eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarpaczDostawa warzyw i owoców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Karpacz: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 97365 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej, ul. Wilcza 1, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619412, fax 075 7616256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kruczeskaly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. KOD CPV Nazwa towaru j.m Wielkość zamówienia na okres 12 miesięcy 1 2 3 5 6 1 01131330-6 Arbuz kg 200,00 2 01131112-2 Ananas szt. 20,00 3 01131117-7 Awokado szt. 100,00 4 01121120-8 Bakłażan kg 30,00 5 01131000-5 Banan kg 1200,00 6 01121111-2 Buraki czerwone kg 1400,00 7 01131332-0 Brzoskwinie kg 50,00 8 01121113-6 Cebula biała kg 1000,00 9 01121120-8 Cukinia kg 200,00 10 01131230-5 Cytryna kg 1000,00 11 01131330-6 Czereśnie kg 50,00 12 01121110-5 Czosnek kg 150,00 13 01131322-7 Gruszki kg 50,00 14 01131321-0 Jabłka klasa I kg 800,00 15 01121410-8 Kapusta biała kg 1600,00 16 01121410-9 Kapusta czerwona kg 1000,00 17 01121410-8 Kapusta pekińska kg 700,00 18 01121300-4 Koper świeży zielony szt. 1200,00 19 01131118-4 Kiwi kg 200,00 20 01131200-6 Mandarynki kg 200,00 21 01121112-9 Marchew kg 1500,00 22 01131330-6 Melon szt. 50,00 23 01131100-5 Nektarynki kg 100,00 24 01121270-4 Ogórek zielony kg 1200,00 25 01121230-2 Papryka surowa czerwona kg 800,00 26 01121260-1 Pieczarka świeża kg 300,00 27 01121110-5 Pietruszka korzeń kg 600,00 28 01121300-4 Nać zielonej pietruszki szt. 1300,00 29 01131220-2 Pomarańcze kg 400,00 30 01121240-5 Pomidor kg 1400,00 31 01121300-4 Por kg 500,00 32 01121100-2 Rzodkiew biała kg 800,00 33 01121120-8 Rzodkiewka szt. 150,00 34 01121310-7 Sałata zielona szt. 900,00 35 01121310-7 Sałata lodowa szt. 300,00 36 01121120-8 Seler korzenny kg 500,00 37 01121300-4 Szczypiorek szt. 800,00 38 01131334-4 Śliwki kg 50,00 39 01131313-1 Truskawka kg 100,00 40 01131340-9 Winogrona kg 200,00 41 01131330-6 Wiśnie kg 50,00 42 01112100-6 Ziemniaki kg 12500,00 43 01121300-9 Jarmuż szt. 100,00 44 01121300-4 Seler -nać zielony szt. 100,00 45 01121340-6 Szpinak kg 100,00 46 01121300-4 Botwina kg 100,00 47 01121113-6 Cebula czerwona kg 150,00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.13.10.00 - 01.13.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy tj. Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie przepisu art. 24 ust.1 i 2 ustawy). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na warunkach określonych w art. 22 i art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia dołączonych do SIWZ następujących dokumentów: 1. aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. decyzja Urzędu Skarbowego o nadaniu numeru NIP; 3. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON; 4. wypełniony i podpisany druk formularz ofertowy; 5. szczegółową ofertę cenową, wykaz asortymentowo - ilościowo wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 2, w tym: a)nazwę towaru b)cenę jednostkową netto c)wartość netto d)stawkę VAT e)wartość brutto każdej pozycji f)podsumowanie wartości netto i brutto towarów wymienionych w załączniku nr 2; 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie z załączonym drukiem - załącznik nr 3. 7. oświadczenia z art. 22, zgodnie z załączonym drukiem - załącznik nr 4. 8. oświadczenie, że Wykonawca dostarczy towar swoim środkiem transportu i na własny koszt - załącznik nr 5; 9. oświadczenie o sposobie wykonywania zamówienia - samodzielnie lub z udziałem podwykonawców - załącznik nr 6; Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z określonych w specyfikacji dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 5
  • 2. Najniższa marża, jednakowa dla wszystkich produktów będących przedmiotem zamówienia, liczoną od średnich cen Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej - 95

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kruczeskaly.pl/glowna/?page=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ul. Wilcza 1 58 - 540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ul. Wilcza 1 58 - 540 Karpacz Sekretariat - pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.