Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Łódź: Dostawa malowarki hydrodynamicznej
Numer ogłoszenia: 97283 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162862, fax 042 6162854.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spóka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa malowarki hydrodynamicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, uniwersalnej malowarki hydrodynamicznej przeznaczonej do malowania farbami akrylowymi i wodnorozcieńczalnymi, z możliwością nanoszenia granulatu odblaskowego w postaci perełek pod ciśnieniem Malowarka musi spełniać następujące wymogi: 1.1. Wyposażenie malowarki: a) 5 pistoletów do farby, malujące niezależne od siebie linie segregacyjne, b) 5 pistoletów do nanoszenia kulek szklanych, c) ręczny pistolet-zintegrowany (lub pistolety) do malowania farbą i nanoszenia kulek szklanych, służący do malowania drobnych elementów i strzałek, d) ciśnieniowy zbiornik na granulat szklany o pojemności min. 70 litrów, e) zbiornik na farbę o pojemności powyżej 150 litrów f) celownik g) pompa farby typu airles - min. 11 litrów na minutę. 1.2. Pistolety, stanowiące wyposażenie malowarki muszą być zamontowane na rampie z kołem dociskowym umożliwiającym ustawienie mocy docisku do jezdni (w celu zapewnienie utrzymanie pistoletów na stałej wysokości w przypadku wystąpienia nierówności malowanej powierzchni) 1.3. Oferowana malowarka musi mieć wymiary maksymalnie: długość 3,9 m, szerokość 1,5 m 1.4. Oferowana malowarka musi być wyposażona w bezstopniowy napęd hydrauliczny dający możliwość jazdy do przodu i do tyłu. 1.5. Oferowana malowarka musi być wyposażona w tablicę świetlną ze znakiem (ruchomą strzałką) określającym kierunek objazdu maszyny oraz w lampy ostrzegawcze (migowe). 1.6. Oferowana malowarka musi być wyposażona w mechanizm automatycznego podnoszenia i opuszczania celownika. 1.7. Oferowana malowarka musi dawać możliwość malowania 4 linii segregacyjnych o szerokości od 0,12 m do 0,24 m jednocześnie, piąty pistolet musi wykazywać możliwość malowania linii krawędziowych z prawej jak i z lewej strony o szerokości 0,24 m. 1.8. Oferowana malowarka musi być wyposażona w oświetlenie robocze do pracy w nocy i dodatkowy reflektor oświetlający malujące pistolety. 1.9. Oferowana malowarka musi dawać techniczną możliwość malowania osi drogi dwukierunkowej (po jednym pasie w przeciwnych kierunkach) bez utrudniania ruchu. 1.10. Oferowana malowarka musi posiadać możliwość przesuwania siedzenia operatora i kopuły sterowania do malowania linii krawędziowych z lewej jak i prawej strony maszyny. 1.11. Operator musi mieć możliwość malowania dowolnego układu linii pojedynczych i podwójnych jakie występują przy poziomym oznakowaniu dróg w Polsce. 1.12. Operator maszyny z pozycji siedzącej musi mieć możliwość ręcznego lub automatycznego sterowania procesem malowania przy pomocy programatora. 1.13. Elektroniczny programator linii musi: a) automatycznie sterować włączeniem i wyłączeniem pistoletów natryskowych farby i pistoletów do kulek szklanych działających w różnych konfiguracjach - zaprogramowanie ośmiu dowolnych podziałów linii pustej i pełnej malowanej, b) podawać aktualną prędkość, c) podawać powierzchnię lub długość pomalowanej linii ciągłej i przerywanej przez każdy pistolet, 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek: a) dostarczyć instrukcję obsługi oraz katalog części zamiennych do oferowanego sprzętu w języku polskim, b) przeprowadzić szkolenie operatorów malowarki w zakresie jej eksploatacji i obsługi technicznej, c) zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, d) zapewnić co najmniej raz w roku bezpłatne przeglądy oferowanego sprzętu w okresie gwarancji, e) zapewnić dostęp do części zamiennych w okresie minimum 10 lat od daty zakończenia produkcji lub montażu oferowanego sprzętu, f) udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy od daty przekazania sprzętu Zamawiającemu, g) przystąpić do usunięcia awarii sprzętu będącego przedmiotem niniejszej dostawy w okresie gwarancyjnym w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek usuwać awarie w okresie gwarancyjnym w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia awarii faksem przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.12.00 - Urządzenia do znakowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.20.00 - Urządzenia do znakowania dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych PLN). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (uwaga: załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o wpłacie wadium nie będzie czyniło zadość wymogowi załączenia dowodu wniesienia wadium i powodować będzie odrzucenie oferty). Oryginał wadium wniesionego w pozostałych formach należy złożyć przed terminem składania ofert w pokoju Nr 105 a kopię załączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Przedstawią ofertę malowarki hydrodynamicznej spełniającej wymagania opisane w dziale III SIWZ. 3. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie malowarki hydrodynamicznej oraz że dostawy te zostały należycie wykonane. 4. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wskazane w punktach 1 i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek określony w pkt. 2 i 3 może być spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie: spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień polegających na dostawie walca wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 5. 4. Szczegółowy opisy oferowanej malowarki hydrodynamicznej, spełniającej wymagania opisane w dziale III niniejszej SIWZ. 5. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają: a) każdy z wykonawców dokumenty określone w punktach 2, 5 b) każdy z wykonawców lub podpisane przez wszystkich wykonawców oświadczenie wymienione w punkcie 1 c) wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, ul. Ekologiczna 26, Łódź, pokój 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





